Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Histeriosis vulgaris
Autor Wiadomość
Evvie Wysłany: 2010-02-01, 08:41   

Poważnie uzależniona


Dołączyła: 16 Lis 2009
Posty: 3289
sprookje jeśli syn śpi 2 godziny w dzień to jak to wpłynęło na spanie nocne ? O której chodzi spać?

I ja nie bardzo wyobrażam sobie kładzenie mojego syna w dzień. Zawsze traktował drzemkę dzienną jak karę co najmniej. Jeśli gdzieś jedziemy i mi uśnie w aucie to jest ok, ale sam z siebie do łóżka nie za bardzo :masakra:




Aleksander 2006 Alicja 2008
 
 
sprookje Wysłany: 2010-02-02, 09:27   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Jak do nas trafilas?: szybko
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 563
Skąd: Holandia
Spanie nocne jest, ze tak powiem w normie. W lozku lezy okolo 19.00.Zanim bajka, zanim przytulanki to jest prawie 20.00 i zasypia, bez zadnego problemu.
Budzi sie o okolo 6.00-6.30.

Zauwazylam tez dziwna zaleznosc.Im wczesniej sie polozy wieczorem, tym dluzej spi rano. Prawde powiedziawszy zaczelam podejrzewac jakies zaburzenia snu, ktore wywoluja u niego takie wybuchowe reakcje, ale nie konsultowalam tego nigdzie.
Powinnam?
 
 
Evvie Wysłany: 2010-02-02, 10:55   

Poważnie uzależniona


Dołączyła: 16 Lis 2009
Posty: 3289
Sprookje, ja niestety nie mam pojęcia. Sama zastanawiam się czy nie poszukać jakiegoś psychologa ....wiem, że Olek niewyspany to nerwowe dziecko. Sama taka jestem. Wczoraj młoda miała 2godzinną przerwę w spaniu, więc ja cały dzień chodziłam jak osa ....

Na razie podpytywałam naszej pediatry, bo Olek poza tym, zaczął nam w nocy sikać znowu. Porobiliśmy wszystkie badania i jest ok (łącznie z usg wszystkiego co tylko można było.
Lekarka powiedziała nam, że dziecko to bardzo delikatna istota i łatwo wyprowadzić z równowagi, i że 4rolatkom ciężko jest bardzo, bo już dużo wiedzą, dużo chcą ale to jeszcze maluchy. Z drugiej strony, rodzice i przedszkole wymagają samodzielności i wielu umiejętności. Dzieci są pogubione i nie radzą sobie ze sobą, z emocjami.

My na razie żyjemy z dnia na dzień. Czasem jest lepiej, czasem gorzej. :niepewny:




Aleksander 2006 Alicja 2008
 
 
sprookje Wysłany: 2010-02-02, 11:41   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Jak do nas trafilas?: szybko
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 563
Skąd: Holandia
Evvie napisał/a:
My na razie żyjemy z dnia na dzień. Czasem jest lepiej, czasem gorzej. :niepewny:


My mniejwiecej tak samo. Czasem jest super, czasem kompletna katastrofa. Przez to spanie w duzym stopniu wyeliminowalismy karczemne awantury, ale musze baardzo uwazac, zeby nie doprowadzic Mlodego do przemeczenia. On sam powoli sie uczy powic, ze jest zmeczony i chce sie polozyc. POza tym oczywiscie role gra fakt, ze on sam z siebie jest energiczny i baaardzo duzo chce, chociaz mu nie wolno. (to o czym pisalas). Wszystko to razem tworzy mieszanke wybuchowa.
Ciezko czasem to wytrzymac.
 
 
Evvie Wysłany: 2010-05-31, 12:30   

Poważnie uzależniona


Dołączyła: 16 Lis 2009
Posty: 3289
A u nas od kilku tygodni (no powiedzmy dwóch) zmiany.
Olek nam złagodniał zdecydowanie.
Ataki histerii rzadsze i krótkie. Coraz częściej można się normalnie dogadać, a na moje "nie" często reaguje tylko fukaniem, a nie jak dawniej dzikim wrzaskiem i kopaniem.

Teraz drżę z niepewności, czy to okres "buntu" mija i traci na sile????

Sprookje, jak jest u Was?




Aleksander 2006 Alicja 2008
 
 
Kary Wysłany: 2010-05-31, 19:59   

Starsza Kobieta


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 7429
Skąd: z lasu
Evvie napisał/a:
Teraz drżę z niepewności, czy to okres "buntu" mija i traci na sile????


Ja mam wrażenie, że to taka sinusoida jest. U Maksa te okresy buntu przychodzą i mijają. I tak w kółko. Testuje granice. Czasem do moich granic wytrzymałości ;)




Łobuz Maksymalny
Miko
 
 
kometa Wysłany: 2010-06-01, 06:39   

Starsza Kobieta


Dołączyła: 02 Wrz 2008
Posty: 4551
Kary napisał/a:
Evvie napisał/a:
Teraz drżę z niepewności, czy to okres "buntu" mija i traci na sile????


Ja mam wrażenie, że to taka sinusoida jest. U Maksa te okresy buntu przychodzą i mijają. I tak w kółko. Testuje granice. Czasem do moich granic wytrzymałości ;)


I tak do 18-stki ;)

Ola grzeczna ostatnio rowniez, chociaz jak jest cos nie po jej mysli, to krzyczy, robi sie zamszysta w ruchach ;) i chodzi po domu tupiac ze zloscia.





 
 
Kary Wysłany: 2010-06-01, 06:55   

Starsza Kobieta


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 7429
Skąd: z lasu
kometa napisał/a:
I tak do 18-stki ;)


Mam niejasne przeczucia, że niestety dużo dłużej. Na szczęście potem to już żona/mąż się będą męczyć :lol:




Łobuz Maksymalny
Miko
 
 
sprookje Wysłany: 2010-06-01, 07:07   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Jak do nas trafilas?: szybko
Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 563
Skąd: Holandia
u nas tez zmiany. Wszyscy musimy sie przyzwyczaic. Mlody od maja chodzi do szkoly.A to wiadomo dlugie dni, koniecznosc koncentracji itp. dlatego w domu bywa ciezko. mam nadzieje, ze to przemeczenie mu minie i sie chlopina na nowy rytm przestawi. Widze tez, ze duzo zalezy od nas-rodzicow. Czy damy sie sprowokowac. Czasem juz nie mam cierpliwosci i jest awantura. Potem mam wyrzuty sumienia i tak w kolko. Ech, faktycznie niektorym to i do 18 stki nie mija. Ja sie tam nie dziwie. Mlody jest kwintesencja najbardziej wybuchowych cech swoich rodzicow. Niedaleko pada jablko od jabloni hehe
 
 
Evvie Wysłany: 2010-06-01, 07:57   

Poważnie uzależniona


Dołączyła: 16 Lis 2009
Posty: 3289
Kary napisał/a:
Evvie napisał/a:
Teraz drżę z niepewności, czy to okres "buntu" mija i traci na sile????


Ja mam wrażenie, że to taka sinusoida jest. U Maksa te okresy buntu przychodzą i mijają.


Masz rację Kary.

Ja mam wrażenie, że u nas ta sinusoida ma coraz mniejsze asymptoty. Kiedyś była euforia, a potem wielka histeria. Teraz jest coraz stabilniej.
Fakt, że nauczyliśmy się postępować z małym tyranem i ostatnio sypia lepiej i więcej, a to ma wielki wpływ na dobre samopoczucie. :cool2:




Aleksander 2006 Alicja 2008
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group