Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Regulamin
Zamknięty przez: carol ( 2008-10-10, 05:52 )
Autor Wiadomość
carol Wysłany: 2008-09-01, 18:09   Regulamin

Starsza Kobieta


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 5266
Skąd: babiniec
REGULAMIN forum BABINIEC-CAFE.PL

I OGÓLNE:

1. Babiniec-cafe.pl jest forum ogólnodostępnym administrowanym przez tescior
2. Babiniec-cafe.pl jest forum dyskusyjnym, nie jest serwisem aukcyjnym ani matrymonialnym
3. Wszyscy użytkownicy Forum podlegają Regulaminowi i mają takie same prawa, bez względu na staż, ilość postów, opłacanie (bądź nie) składki na serwer, a także prywatne znajomości.
4. Administrator może zmieniać regulamin forum w zależności od potrzeb forum wraz z informacją, które punkty się zmieniły. Zastrzega się, że będą to jedynie zmiany kosmetyczne i nie godzące w prywatność użytkowników forum.

II UWAGI TECHNICZNE

1. Aby się zarejestrować należy podać prawdziwy email - na niego jest wysyłany link aktywacyjny.
2. Użytkownicy, którzy po rejestracji nie odwiedzili NIGDY forum przez 30 dni - będą usuwani.
3. Wszystkie informacje na tematy techniczne (jak dodać zdjęcie itp) znajdują się w odpowiednim dziale.
4. Każdy użytkownik ma prawo do spersonalizowanego profilu zawierającego podstawowe informacje (ilość dzieci, miejsce pochodzenia etc. Zawartość podpisów i avatarów jest dowolna, pod warunkiem nienaruszania zasad Etykiety, a wysokość całego podpisu nie może przekraczać 200px.
5. Umieszczanie zdjęć jest na własną odpowiedzialność. Forum nie chroni przez kopiowaniem! Zdjęcia sporne będę usuwane.
6. W każdej chwili można poprosić Administratora o usunięcie swojego konta, lecz napisane posty pozostają na Forum. W przypadku osobistych wątków lub fotografii można poprosić Moderatorów o ich usunięcie.
7. Kwestie sporne (dotyczące spraw technicznych, wyglądu itp) na forum będą rozstrzygane poprzez ankiety. Wynik ankiety jest wiążący i podlega jedynie vetu Administratora.
8. Masz zastrzeżenia do działania/administracji forum - pisz w odpowiednim dziale (informacje techniczne) bądź do Administratora.

III NETYKIETA
1. Nie umieszczaj na forum żadnych treści zakazanych przez kodeks karny.
2. Na forum babiniec-cafe obowiązuje wolność słowa, o ile nie obraża i nie wyśmiewa innych użytkowników.
3. Użytkownik bierze pełna odpowiedzialność za swój post i zgadza się na publikację na forum babiniec-cafe.
4. Zanim założysz nowy temat - użyj wyszukiwarki - być może podobny temat już istnieje.
5. Pisz na temat, unikaj WIELKICH LITER, nie migocz i nie glitteruj.
6. Nie używaj wulgaryzmów i nie wstawiaj wulgarnych obrazków.
7. Staraj się wszystkie swoje myśli zawrzeć w jednym poście. Unikaj pisania postu pod swoim (masz możliwość edycji do 30min po wysłaniu posta).
8. Postaraj się pisać czytelnie - używaj cytowania we właściwy sposób, podglądaj posty przed wysłaniem, żeby sprawdzić, czy są odpowiednio sformatowane, sprawdź działanie linków.


IV POMYJE

1. Dział "Pomyje" dostępny jest dla wszystkich zalogowanych użytkowników.
2. Zasady Netykiety wciąż obowiązują, choć w złagodzonej formie - dopuszcza się użycie wulgaryzmów i brak umiaru w wyrażaniu własnej złości.
3. Na "Pomyjach" prowadzone są przeróżne złośliwe plebiscyty, których jedynym celem jest upuszczenie nadmiaru pary na forum. Nie należy tego traktować śmiertelnie poważnie.
4. Przedmiotem dyskusji może być jedynie treść wypowiedzi użytkowników forum, uwagi personalne nie powinny być wystosowywane.



V UKRYTE DZIAŁY
1. W razie potrzeby na prośbę użytkowników tworzone są działy z ograniczonym dostępem. Nie są one widoczne nawet dla zalogowanych użytkowników.
2. Informacja o istnieniu każdego ukrytego działu musi znajdować się w części ogólnodostępnej Forum.
3. Każdy z działów rządzi się własnym regulaminem, określającym zasady przyjęcia i użytkowania tej części Forum.


VI REKLAMA

1. Reklama na forum babiniec-cafe.pl jest dozwolona, lecz płatna. Szczegóły proszę uzgadniać na priv z Administratorem.
2. Nie dopuszcza się umieszczania nieopłaconych treści reklamowych w nicku, avatarze, podpisie ani treści postów. Nieopłacone treści reklamowe będą usuwane.
3. Pole "www" w profilu użytkownika jest wyłączone z powyższych regulacji, podobnie jak reklamowanie akcji społecznych (Pajacyk, Polskie Serce, WOŚP, etc)
4. Posty nowych użytkowników (tych, którzy mają staż poniżej 2 miesięcy i tych którzy, którzy napisali mniej niż 100 postów) z poleceniem/odradzeniem produktów/usług/firm będą edytowane ze względu na podejrzenie reklamy.
5. Co jest reklamą, a co nie, należy w subiektywnej ocenie Moderatora i Administratora.
6. Za notoryczne umieszczanie reklamy bez zgody Administratora użytkownik może dostać ostrzeżenie, a także zostać ukaranym zakazem wstępu na forum.


VII TARGOWISKO

1. Targowisko jest miejscem gdzie czynne użytkowniczki forum mogą kupić/sprzedać dowolną rzecz niezabronioną przez prawo.
2. Wystawiać na Targowisku rzeczy mogą użytkowniczki, które maja powyżej 1000 postów.
Kupować może każda użytkowniczka.
3. Szczegółowy regulamin działu TARGOWISKO tutaj
4. Zasady te nie obowiązują, jeśli chodzi o garderobę ślubną.


VIII MODERATORZY i ADMINISTRATOR

1. Moderatorzy są wybierani w razie potrzeby, przez Administratora, za zgodą większości obecnych moderatorów.
2. Kandydata na moderatora mogą zgłosić inni moderatorzy. ( nie dotyczy ukrytych działów).
3. Moderatorzy mogą ingerować w treść postów użytkowników w przypadku łamania regulaminu, błędów technicznych (np. niewłaściwie użyte cytowanie) czy w celu poprawienia literówek. Mogą także zamykać, przenosić i łączyć wątki na Forum. Moderator powinien zostawić wiadomość wraz z podpisem, jeśli zmienił coś w nie swoim poście.
4. Moderatorki mogą przyznawać ostrzeżenia użytkowniczkom, w wypadkach naruszania regulaminu. W efekcie uzyskania 5 ostrzeżeń lub w przypadku wyjątkowego naruszenia Netykiety Administrator może trwale zbanować użytkownika.
5. Ostrzeżenie musi zawierać rzetelną informację, za co użytkownik je dostaje.
6. Moderator może w każdej chwili zrezygnować z funkcji moderatora bez podania konkretnej przyczyny.
7. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści postów użytkowników.
8. W przypadku mocnego naruszenia dobra ogółu, mocnego naruszenia zasad etyki, a także umieszczenie treści zakazanych wymienionych w pkt. 1 w NETYKIECIE ( II ), Administrator ma prawo zbanować użytkownika bez ostrzeżenia.
9. Zarówno Moderatorzy jak i Administrator starają się być obiektywni.
10. Administrator ma prawo edytować profil użytkownika, jeśli uzna, że informacje w profilu zawieraja treści zabronione w regulaminie forum babiniec-cafe.
11. Aktualna lista Moderatorów znajduje się tutaj.


Wszystkie powyższe punkty mają zastosowanie również w prywatnych wiadomościach forum babiniec-cafe.pl. W przypadkach wątpliwych obowiązują zasady zdrowego rozsądku.
Ostatnio zmieniony przez carol 2012-06-26, 05:45, w całości zmieniany 15 razy  
 
 
carol Wysłany: 2008-10-10, 05:52   

Starsza Kobieta


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 5266
Skąd: babiniec
dodany punkt 12 i 13 - zachecam do zapoznania sie
 
 
carol Wysłany: 2008-12-17, 05:58   

Starsza Kobieta


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 5266
Skąd: babiniec
zmiana całego regulaminu.
Poprzednia wersja poniżej:
REGULAMIN

:arrow: 1. Cenimy wolność słowa, ale z poszanowaniem godności. Nie wyśmiewaj i nie obrażaj innych użytkowników.

:arrow: 2. Nie używaj wulgaryzmów (za wyjatkiem miejsc do tego przeznaczonym - czyt. Pomyje)

:arrow: 3. Staraj się formułować myśli zwięźle i przejrzyście oraz unikaj błędów ortograficznych. Używaj skrótów i alternatywnych form słów tylko wtedy, gdy są pospolite.

:arrow: 4. Masz kilkanaście słówek do zamieszczenia? Zrób to w jednym poście!

:arrow: 5. Pisz na temat danego forum, unikaj WIELKICH LITER w tytułach i treści, nadaj Twojej wypowiedzi adekwatny tytuł. Staraj się cytować wypowiedzi, do ktorych się odnosisz w swoich wypowiedziach.

:arrow: 6. Forum nie jest miejscem na reklamę. Reklama jest dopuszczalna po wcześniejszym uzyskaniu zgody na jej zamieszczenie. Zgody udziela tylko i wyłacznie Administrator tego forum

:arrow: 7. Moderatorzy forum mają prawo do korekty, zmian lub usunięcia z forum dowolnego postu bez podania uzasadnienia o ile złamane będą zasady obowiazujące na tym forum.

:arrow: 8. Użytkownicy forum, którzy w procesie rejestracji podali nieprawdziwe dane, bądź dane te są nieaktualne (np. nieaktywny adres e-mail) oraz użytkownicy nie posiadający na koncie żadnego postu, mogą zostać zablokowani lub usunięci z forum bez ostrzeżenia.

:arrow: 9. Nie ma obowiązku kasowania postów opublikowanych na forum, nawet jeżeli ich autor wyrazi takie życzenie. Ta sama zasada dotyczy zamykania wątków.

:arrow: 10. Właścielem wypowiedzi jest jej autor. Administrator, ani żaden inny użytkownik nie może umieszczać wypowiedzi poza babińcem bez pozwolenia autora.

:arrow: 11. W przypadkach, których powyższy regulamin nie wymienia, obowiązuje zasada zdrowego rozsądku.

:arrow: 12. W przypadku łamiania regulaminu zarówno Administrator jak i Moderator może dać ostrzeżenie użytkownikowi, a jeśli to nie przyniesie skutku - zbanować użytkownika.

:arrow: 13. Wszystkie powyższe punkty mają również zastosowanie w prywatnych wiadomościach.



Jest to kopia z delikatnymi zmianami ze strony www - co oznacza, że nie jestem jej autorem. Tekst regulaminu jest powszechnie prezentowany na różnych stronach, a dla początkujących jest abecadłem do nauki prawidłowego, kulturalnego, pożądanego uczestnictwa w internetowej przygodzie.
 
 
carol Wysłany: 2010-09-03, 14:17   

Starsza Kobieta


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 5266
Skąd: babiniec
punkt w reklamie:
carol napisał/a:
2. Nie dopuszcza się umieszczania nieopłaconych treści reklamowych w avatarze, podpisie ani treści postów. Nieopłacone treści reklamowe będą usuwane.


dostaje brzemienie:
Nie dopuszcza się umieszczania nieopłaconych treści reklamowych w nicku, avatarze, podpisie ani treści postów. Nieopłacone treści reklamowe będą usuwane.
 
 
carol Wysłany: 2010-10-31, 00:28   

Starsza Kobieta


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 5266
Skąd: babiniec
W dziale targowisko (VII)w punkcie
Cytat:
2. Wystawiać na Targowisku rzeczy mogą użytkowniczki, które maja powyżej 200 postów.

zostalo zmienione na :
Cytat:
2. Wystawiać na Targowisku rzeczy mogą użytkowniczki, które maja powyżej 1000 postów.
 
 
carol Wysłany: 2011-10-24, 18:19   

Starsza Kobieta


Dołączył: 19 Maj 2008
Posty: 5266
Skąd: babiniec
W zwiazku z nagminnym marketingiem szeptanym, a takze masa pytan nowych uzytkownikow, zostal dodany nowy punkt w dziale reklama:
Cytat:
4. Posty nowych użytkowników (staż poniżej 2 miesięcy i poniżej 100 postów) z poleceniem/odradzeniem produktów/usług/firm będą edytowane ze względu na podejrzenie reklamy.

wczesniejszy 4 dostal nr 5, a 5ty nr 6
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group