Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Trema
Autor Wiadomość
awangarda w stylu retro Wysłany: 2015-05-27, 07:16   Trema

Starsza Kobieta


Wiek: 40
Dołączyła: 06 Wrz 2008
Posty: 3513
dziewczyny jak pomagacie rozłądowac napiecie zwiazane z publicznymi wystepami?

Gaja uwilebia tanczyc, projektowac stroje i sprawia jej to wielka radoche, ale jest jedno ale :masakra: stres zwiazany z pozniejsza prezentacja ja wykańcza. Wczoraj po dniu Mamy i Taty w przedszkolu plakala półtorej godziny :masakra: . Serce mi peka gdy staje sie takim kłebuszkiem nerwów.




"Nie ocalimy wszystkiego, co byśmy pragnęli. Ale uratujemy o wiele więcej, niż mogłoby ocaleć, gdybyśmy w ogóle nie podjęli naszych starań" Sir Peter Scott
 
 
przytul.anka Wysłany: 2015-05-28, 08:51   

Temat po temacie, a bałagan w chacie


Wiek: 37
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 326
Skąd: Wawa
tłumaczę i chwalę :)
Tłumaczę, że każdy się denerwuje przed występem nawet panie panowie w prawdziwym teatrze. Jak Majka denerwuje się przed występem to rozmawiamy o tym czego się boi.
W rozmowie staram się podkreślać pozytywy, że zna cały wierszyk, że mnie się jej występy bardzo podobają, że nic złego się nie dzieje jak się pomyli, bo przedszkolanka jej podpowie co trzeba mówić itp.

Chwalę za wszystko co się udało w trakcie występu: wierszyk, piosenkę. A jak nie poszło super wspaniale, to chwalę za to, że się starała, ze mimo że się bardzo denerwowała to sobie poradziła (nawet jeśli miało by to oznaczać, że tylko stała na scenie z innymi dziećmi).




My Majeczka Mikołajek Mateuszek :)
 
 
awangarda w stylu retro Wysłany: 2015-05-28, 09:14   

Starsza Kobieta


Wiek: 40
Dołączyła: 06 Wrz 2008
Posty: 3513
przytul.anka, u nas chwalenie nie dziala :masakra: . Gajka ma ogromna doze samokrytyki i ambicje, zeby wszytsko bylo idealnie. pojecia nie mam skad jej sie to wzielo.




"Nie ocalimy wszystkiego, co byśmy pragnęli. Ale uratujemy o wiele więcej, niż mogłoby ocaleć, gdybyśmy w ogóle nie podjęli naszych starań" Sir Peter Scott
 
 
Nabla Wysłany: 2015-05-28, 10:32   

Starsza Kobieta
Every man must dine


Dołączyła: 02 Wrz 2008
Posty: 8751
Skąd: z bagien Hibernii
awangarda w stylu retro, a ma inne okazje, zeby probowac? Podczas odwiedzin u rodziny na przyklad, albo moze zorganizujcie w domu mini-przedstawienia dla kilku kolezanek? (moga wystepowac na zmiane) Im czesciej bedzie to robic (i na poczatku dla znajomej i przyjaznej publicznosci) tym wiecej pewnosci siebie i zaufania dla swoich mozliwosci nabierze.

Mozecie tez odwiedzic jakis amfiteatr czy aule szkolna i sobie tam pokrzyczec, zeby przywyczaila sie do widoku ze sceny czy akustyki wiekszej sali, bo to tez jest stresujace.




"Ruszaj się, Bruno! Idziemy na piwo!"
"Jadźka! Chodu! Bierz kożuch! Ojce idą!"
 
 
przytul.anka Wysłany: 2015-05-28, 12:37   

Temat po temacie, a bałagan w chacie


Wiek: 37
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 326
Skąd: Wawa
awangarda w stylu retro napisał/a:
przytul.anka, u nas chwalenie nie dziala :masakra: . Gajka ma ogromna doze samokrytyki i ambicje, zeby wszytsko bylo idealnie. pojecia nie mam skad jej sie to wzielo.


A próbowałaś się jej dopytać, czemu jej tak zależy, żeby było idealnie? Czy może widziała, że Ty lub Mąż jak coś robicie dążycie do ideału i uważa, że też powinna?
Majka się stresowała mocno jak coś jej nie wyszło (cokolwiek rozlana woda, potknięcie, pani w przedszkolu zwróciła uwagę) dopóki jej nie wytłumaczyłam, co powinna dokładnie zrobić w danej sytuacji i nie wyjaśniłam, że mama też coś rozleje, zepsuje i ogólnie nabroi i świat się przez to nie wali. Nadal bardzo się przejmuje tym co powiedzą inni, onieśmiela ją wszystko co nowe, ale widzę że nabiera pewności siebie.

Nabla ma dobry pomysł z tymi występami.




My Majeczka Mikołajek Mateuszek :)
 
 
skrzacik Wysłany: 2015-05-28, 12:45   

Starsza Kobieta


Dołączyła: 02 Wrz 2008
Posty: 3685
Skąd: Warszawa
awangarda w stylu retro, z chwaleniem za wszystko to bym bardzo uważała. Dzieci nie są głupie i chwalenie ich za bzdury odbierają jako deprecjonowanie ich prawdziwych umiejętności.


I czy ja dobrze rozumiem, że ona płacze PO występach? A nie przed?




 
 
awangarda w stylu retro Wysłany: 2015-05-28, 13:34   

Starsza Kobieta


Wiek: 40
Dołączyła: 06 Wrz 2008
Posty: 3513
Cytat:
I czy ja dobrze rozumiem, że ona płacze PO występach? A nie przed?
tak! po! ale to byl pierwszy raz gdy tak rozładowala napiecie zwiazane z wystepem. wczesnije po puszczalo napiecie i byla w wysmienitym nastroju.
Nabla, Gaja ma spore doswiadczenie sceniczne , ze tak to okresle, ale taka gwaltowna reakcja zdarzyla sie pierwszy raz.

przytul.anka,
Cytat:
Czy może widziała, że Ty lub Mąż jak coś robicie dążycie do ideału i uważa, że też powinna?
no wlasnie ani maz ani ja nie jestesmy perfekcjonistami w kazdej dziedzinie, w obszarze zawodowym oczywiste jest, ze dajemy z siebie 100% jak nie wiecej, ale cala reszta lezy i kwiczy :rotfl: . Nie chce mi sie sprzatac, nie sprztam, mam ochote poczytac to poczytam i w rozgardiaszu, jak sie bawimy to na całego bez sprzatnia po kazdej zabawie :zawstydzony: :zawstydzony:


zaczełam sobie analizowac wszytskie wystepy Gajki , a bylo ich sporo ( balet, jaselka, dzien babaci.dziadka. mamy/taty itp) i nagle mnie oswiecilo, ze do momentu zmiany nauczyciela nie bylo problemu. Od jakis 3 miesiecy jest nowy na zastepstwo i w sumie od pojawienia sie tej nauczycielki Gaja zaczela przynosci negatywne informacje na swoj temat. A to za wolno koloruje, nie potrafi zawiazac butow, za wolno robi szlaczki itp.




"Nie ocalimy wszystkiego, co byśmy pragnęli. Ale uratujemy o wiele więcej, niż mogłoby ocaleć, gdybyśmy w ogóle nie podjęli naszych starań" Sir Peter Scott
 
 
przytul.anka Wysłany: 2015-05-28, 17:40   

Temat po temacie, a bałagan w chacie


Wiek: 37
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 326
Skąd: Wawa
skrzacik, chodziło mi bardziej o pokazanie "zobacz udało Ci się ", tak żeby dzieciak dostrzegł, że chociaż było coś nie halo to były też pozytywy i ja jako mama widzę, że się starała.

Cytat:
zaczełam sobie analizowac wszytskie wystepy Gajki , a bylo ich sporo ( balet, jaselka, dzien babaci.dziadka. mamy/taty itp) i nagle mnie oswiecilo, ze do momentu zmiany nauczyciela nie bylo problemu. Od jakis 3 miesiecy jest nowy na zastepstwo i w sumie od pojawienia sie tej nauczycielki Gaja zaczela przynosci negatywne informacje na swoj temat. A to za wolno koloruje, nie potrafi zawiazac butow, za wolno robi szlaczki itp.


To najprawdopodobniejsze wyjaśnienie niestety. Czy w grupie Gai jest ta jedna nauczycielka, czy dwie?




My Majeczka Mikołajek Mateuszek :)
 
 
awangarda w stylu retro Wysłany: 2015-06-02, 07:42   

Starsza Kobieta


Wiek: 40
Dołączyła: 06 Wrz 2008
Posty: 3513
przytul.anka napisał/a:
Czy w grupie Gai jest ta jedna nauczycielka, czy dwie?
sa 2 + pomoc .

Gaja dzis zwymiotowala przed przedszkolem, nie wiem czy z choroby czy nerwów.




"Nie ocalimy wszystkiego, co byśmy pragnęli. Ale uratujemy o wiele więcej, niż mogłoby ocaleć, gdybyśmy w ogóle nie podjęli naszych starań" Sir Peter Scott
 
 
przytul.anka Wysłany: 2015-06-02, 10:14   

Temat po temacie, a bałagan w chacie


Wiek: 37
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 326
Skąd: Wawa
awangarda w stylu retro, współczuje :( . Podpytaj nauczycielkę, czy Gaja zaczęła się inaczej zachowywać w przedszkolu po przyjściu nowej nauczycielki- możliwe, że w przedszkolu nic po sobie nie daje poznać, a w domu odreagowuje.
Podpytaj tez innych rodziców o nową nauczycielkę, może mają podobne obserwacje.




My Majeczka Mikołajek Mateuszek :)
 
 
Wiooletta Wysłany: 2015-12-10, 12:39   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 02 Gru 2015
Posty: 10
Ja zawsze mówie swoim dzieciom, zeby sobie wyobrazay ze prezentuja to same przed soba. Taka forma zabawy. staram sie dosyc czesto sama wystepowac przed dziecmi tak zeby widzialy ze to nic strasznego. pozniej to one prezentuja cos mi dlatego na wiekszej scenie jest im juz troszke latwiej. Ale to dopiero maluchy a nie wiem w jakim wieku jest Twoja pociecha? :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group