Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
bieganie
Autor Wiadomość
darkbulka Wysłany: 2016-10-24, 19:49   
Starsza Kobieta


Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 7425
aaaaa ok, szkoda.
co do wagi,to raczej w normie jestem ;)

poczytalam, i jdenak potrzebuje nimbusa lub cumulusa. Dla mnie asicsy wygrywaja, a ze teraz biegam po asfaltowych sciezkach, to potrzebuje amortyzacji wiekszej....
 
 
Anabel09 Wysłany: 2016-12-09, 13:29   

Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 08 Gru 2016
Posty: 5
Polecam bieganko z rana. Lepszy dzień od razu




Życie jest piękne!
 
 
xploder Wysłany: 2017-02-21, 08:57   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 21 Lut 2017
Posty: 1
Polecam bieganie, może być na bieżni, np. interwały. Dzięki takiej aktywności połączonej z ćwiczeniami na siłowni schudłam prawie 8 kg w 3 miesiące :)
 
 
sisi18 Wysłany: 2017-02-23, 14:14   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 23 Wrz 2014
Posty: 15
Uwielbiam biegać, ale o tym jeszcze nie słyszałam, a to całkiem fajna alternatywa dla tych, którzy nie są fanami biegania. Dla mnie najlepsze jest to, że kiedy idę biegać to czuję się wolna, zakładam słuchawki, biorę ulubioną wodę i biegnę przed siebie. To mój ulubiony sposób na odstresowanie :)

Edytowałam podejrzenie reklamy. Markdottir, moderatorka forum.
Ostatnio zmieniony przez markdottir 2017-02-23, 22:22, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
misiek145 Wysłany: 2017-03-17, 13:40   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 31 Sie 2016
Posty: 9
hela napisał/a:
Trafiłam dzisiaj na bieganie po japońsku i bardzo mnie to zainteresowało :) Jak dla mnie stworzone ;)


ja tez tak biegam tylko nie wiedziałam że to sie tak nazywa;-) w tym roku cos ciezko było z mobilizacją ale od marca w końcu wziełam sie za siebie ;-)
 
 
darkbulka Wysłany: 2017-03-28, 10:46   
Starsza Kobieta


Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 7425
SLuchajcie, jakie macie biustonosze sportowe? Mam Panache Sport i Freya Sport i kurcze oba mnie obcieraja :rozpacz: Zima jest ok, bo si etak nie poce, ale teraz, keidy temp jest juz dosc wysoka-15st, moj biust jest obtarty (pomiedzy lub pod). Sama nei wiem czy to zle dopasowanie? czy co?
 
 
shiadhal Wysłany: 2017-03-28, 13:44   
On znów gotuje bo ja wciąż netuje


Dołączył: 14 Wrz 2008
Posty: 2035
Skąd: Wwa
Shock Absorber, model ultimate run bra (a ściśle w momencie jego chińskie podróbki). Ale to indywidualne.

próbowałaś smarować przed treningiem miejsca podatne na obtarcia wazeliną?




stay true to your dreams and they will stay true to you
 
 
darkbulka Wysłany: 2017-03-28, 13:47   
Starsza Kobieta


Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 7425
shiadhal napisał/a:
obtarcia wazeliną

nieeeee, dzieki!!!
zastanawiam sie nad takim, nie wiem tylko jak rozmiarowka
 
 
AannaD Wysłany: 2017-04-15, 09:30   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Wiek: 44
Dołączyła: 15 Kwi 2017
Posty: 4
Skąd: Warszawa
Ja biegam rano naczczo w parku koło mojego osiedla co 2-3 dni. Zawsze dostaję mega energii na cały dzień.
Ostatnio zmieniony przez Blutka 2017-04-15, 10:09, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
fastyna Wysłany: 2017-04-17, 07:54   

Starsza Kobieta
leniwiec


Wiek: 32
Dołączyła: 29 Wrz 2008
Posty: 6610
Ja znów chcę wrócić do biegania, tylko się zebrać nie mogę... U mnie to jakiś totalny brak motywacji jest, żeby się zebrać i wyjść z domu. Ale wożę teraz młodego dwa razy w tygodniu na basen i zamiast czekać na niego godzinę mogłabym sobie pobiegać, obok pływalni mam zalew i las. No ale ja też cienias jestem kondycyjny i może przez to też ciężko jest mi się zmotywować.. :zdegustowany:







mój nałóg - blog
 
 
 
Asia 77 Wysłany: 2017-04-18, 09:07   

Poważnie uzależniona


Dołączyła: 03 Wrz 2008
Posty: 3396
Skąd: Warszawa
fastyna napisał/a:
Ja znów chcę wrócić do biegania, tylko się zebrać nie mogę...

Ja mam tak samo :kwasny: Do tego pogoda ostatnio też nie zacheca.
 
 
fastyna Wysłany: 2017-04-19, 15:01   

Starsza Kobieta
leniwiec


Wiek: 32
Dołączyła: 29 Wrz 2008
Posty: 6610
Asia 77 napisał/a:
Do tego pogoda ostatnio też nie zacheca.

to juz w ogóle masakra... Ale mnie motywuje to, że z koleżankami mamy zamiar zaliczyć kilka biegów w tym roku więc nie chce lipy odwalić :hyhy:







mój nałóg - blog
 
 
 
malami86 Wysłany: 2017-05-06, 11:26   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 03 Mar 2014
Posty: 19
Od jakiegoś czasu już motywuję się żeby zacząć biegać rano, na pewno ma się wtedy więcej energii, ale jakoś nie mogę się zmusić :/ Motywują mnie nowe ubrania, wiec może muszę zakupić jakiś strój do biegania :hyhy:
 
 
Orejana Wysłany: 2017-06-01, 20:43   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 03 Paź 2016
Posty: 16
Ostrzeżeń:
 5/3/6
Biegam już od około 2 lat :) Wszystko zaczęło się od tego, że chciałam zgubić zbędne kilogramy i udało mi się! Dzięki regularnym treningom schudłam 12kg. Biegam 3-4 razy w tygodniu i czasami startuję w biegach ulicznych. Mój rekord na 10km to 55 minut :D
 
 
ewaboberr Wysłany: 2017-06-09, 11:38   

Pampersa mi dali i nowym nazwali
MomOfDestruction


Jak do nas trafilas?: katalogi
Wiek: 23
Dołączyła: 31 Sty 2017
Posty: 13
Skąd: Wejherowo
Ostrzeżeń:
 1/3/6
Dziewczyny, a gdzie kupujecie bluzki do biegania? Bo wszyscy szał na legginsy i wszędzie tylko one, a mi brakuje wygodnej SZYBKOSCHNĄCEJ bluzki, bo nie lubię mieć mokrych plam na plecach. Tylko nie chciałabym wydać więcej niż 50zł na taką.




Odkrycia małego dziecka są jak kamienie kosztowne - najtrwalsze, najpewniejsze i najświetniejsze ze zdobyczy
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group