Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Aktualnie w kinie
Autor Wiadomość
alexa Wysłany: 2017-07-20, 23:40   

Starsza Kobieta


Dołączyła: 02 Wrz 2008
Posty: 19609
Skąd: ...
Blutka napisał/a:
alexa, ło matko, a ja myślałam, że umrę z nudów. :rotfl:


Ja zdązylam nawet łzę uronić :rotfl: :rotfl: i to pierwszą chyba juz po 10 minutach :rotfl: :rotfl: :rotfl:
Na Spidermana mogę pójsc, ale na pewnie nie będę się tak dobrze bawić :rotfl:




 
 
sileska Wysłany: 2017-07-24, 14:36   

Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 25
Cesia napisał/a:
To chyba jakiś czas temu :-) Baby Driver jest fajny a ja czekam jeszcze na Spider Mana, może w weekend pójdę jak na mazury nie pojedziemy. Do CC pójdę może jeszcze się darmowy popcorn trafi za bilet, albo coś lepszego?


Baby driver słyszałam, że ma fajny montaż, wszytko dopasowane do muzyki podobno. Ja się wybiorę chyba na Voltę jednak, Machulski ponoć w formie :) . A co chodzi z tym darmowym biletem?





 
 
Nabla Wysłany: 2017-07-24, 14:49   

Starsza Kobieta
Every man must dine


Dołączyła: 02 Wrz 2008
Posty: 8746
Skąd: z bagien Hibernii
kot napisał/a:
Minionkach nowych

Bruno byl z mezem wczoraj - maz sie ubawil, syn srednio ;)




"Ruszaj się, Bruno! Idziemy na piwo!"
"Jadźka! Chodu! Bierz kożuch! Ojce idą!"
 
 
Urtica Wysłany: 2017-07-24, 14:54   

Rodzina głoduje, bo ja netuje


Wiek: 32
Dołączyła: 15 Sty 2009
Posty: 1472
sileska napisał/a:
A co chodzi z tym darmowym biletem?


W CinemaCity loteria, każdy bilet coś wygrywa, albo bilet gratis, albo popcorn, główna nagroda to chyba samochód?

Mnie się trafił właśnie drugi bilet gratis, więc czekam tylko na wyjazd dzieci na wakacje do babci i robię mężowi maraton w kinie ;)




 
 
Atir Wysłany: 2017-07-24, 15:02   

Starsza Kobieta


Dołączyła: 14 Wrz 2008
Posty: 3978
Mamy już 3 darmowe bilety, więc chyba pójdziemy rodzinnie 😉




Nowa wrzuta, nowe OBNIŻKI.
obniżka u Weroniki

.
 
 
sileska Wysłany: 2017-08-09, 14:40   

Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 01 Lut 2013
Posty: 25
Byłam, wygrałam :) tak to ja mogę chodzić do kina :) teraz myślę na co jeszcze można by pójść?





 
 
nirwanaa Wysłany: 2017-08-14, 08:18   

Rodzina głoduje, bo ja netuje


Wiek: 35
Dołączyła: 25 Wrz 2008
Posty: 1596
Skąd: mazowieckie
My też wygraliśmy kolejne 2 bilety do Cinema City. :-D

"Dunkierka" - bardzo moje klimaty. Wojna w tle, problem żołnierzy którzy pozostali bez pomocy, naloty, statki... Mi się bardzo podobało, mąż odczuwał niedosyt.




My
 
 
Urtica Wysłany: 2017-08-14, 12:26   

Rodzina głoduje, bo ja netuje


Wiek: 32
Dołączyła: 15 Sty 2009
Posty: 1472
nirwanaa napisał/a:
mąż odczuwał niedosyt


Ja dokładnie tak samo. Niby super film, fajne zdjęcia, dobra muzyka, no i jaka historia, tylko opowiedziana strasznie "po wierzchu".

Natomiast Atomic blonde :masakra: A tak się dobrze zapowiadał....




 
 
lucyfear Wysłany: 2017-08-17, 16:53   

Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączyła: 22 Gru 2013
Posty: 22
Urtica napisał/a:

Natomiast Atomic blonde :masakra: A tak się dobrze zapowiadał....

Och, tak. Jedynie muzyka i uroda Charlize uratowała co nieco z tego filmu. I fakt, ze wygrałam koleją wejściówkę na film. Niestety, mój wybór po raz kolejny okazał się niezbyt trafny, bo pozwoliłam sobie pójść na Valeriana.
Oczy możecie mieć otwarte, bo film wizualnie wygląda super, ale uszy to lepiej zatykajcie - scenariusz słabizna totalna :masakra: :masakra: :masakra:




dmuchawce, latawce, wiatr!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group