Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Brzydki zapach z ust u dziecka...
Autor Wiadomość
maryane Wysłany: 2009-10-05, 11:19   

Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 1083
Skąd: Wwa
ewcia napisał/a:
maryane napisał/a:
zapach nie byłby taki specyficznie kwaśny, ciągły i np tylko rano.


Te objawy są typowe dla refluksu żołądkowego, ale ja lekarzem nie jestem, tylko czytałam o tym. Istnieje też refluksowe zapalenie krtani, przyczyna ta sama - zarzucanie treści żołądka podczas snu. Zadziwiające jest to, że czasami objawia się nalotem w okolicach dziąseł, czy coś w tym stylu. Nie pamiętam dokładnie o co biegało.

Trzymam kciuki za badania. Oby coś wyjaśniły i żebyście na prostą wyszli.


Dzięki dziewczyny. Sama czytałam sporo o problemach refluksu u małych dzieci, zwłaszcza po tym nieszczęsnym USG w 4mż i podawaniu leków właściwie w ciemno. Szkoda że pediatrzy bagatelizują ten problem - " dzieci wyrastają z tego" , a mnie uważają za histeryczkę - dziecko choruje od żłobka nie od żołądka... :masakra: mam nadzieje ze wszystko się ułoży.Musze jeszcze wydębić od lekarza pierwszego kontaktu skierowanie na oddział a cos czuje ze bedzie to bitwa o Anglię :masakra: :masakra: :masakra:




 
 
maryane Wysłany: 2009-10-23, 11:25   

Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 1083
Skąd: Wwa
czuje się zobowiązana zdać relację co wyszło z naszego badania.Otóż...nic. Wydębiłam jakos skierowanie od pediatry ale mały złapał katar i kaszel.Wydzwaniałam na oddział w niedzielę w przeddzień badania, co mam robić czy przyjechać czy nie, bo dziecko widac ma infekcję ale czy bedzie ona w jakims stopniu przeszkadzała, itd.Nikt mi nie chciał udzielic informacji, bo lekarzy nie ma :zdziwko: pielęgniarka jakaś durna cipa unikała odpowiedzialności itd. W pon rano pojechałam z wrzeszczącym z głodu dzieciakiem po to tylko zeby wysiedzieć 3h na Izbie Przyjęć i usłyszec po co przyjeżdżam z chorym dzieckiem :masakra: Zadne argumenty o wczesniejszym wydzwanianiu i braku rzetelnej informacji nie skutkowały....Na kolejny termin sie nie umówiłam - po pierwsze to co zobaczyłam na Działdowskiej do reszty mnie zniechęciło, po drugie - trochę przypadkiem trochę w determinacji odstawilam małemu smoczek...I muszę przyznać rezultat przeszedł moje najśmiejsze oczekiwania. Rano zero zapachu! Niestety z przyczyn odgórnych, a mianowicie niemożność zaśnięcia bez smoka w żłobku (a może tylko panie się nie postarały :zly: ) smok po 5 dniach wrócił ale bardzo limitowany - zasypia i zaraz mu go wyciągam. W południe też - przynajmniej mam taką nadzieje :kwasny: W każdym razie za zapaszkami duuuużo lepiej!




 
 
skobuska Wysłany: 2009-10-27, 19:33   

Net włączony- gar z zupą spalony


Wiek: 33
Dołączyła: 06 Wrz 2008
Posty: 665
Skąd: Konstancin
u nas przyczyną nieprzyjemnego zapachu z ust było wirusowe zapalenie jamy ustnej, do tego gorączka i obrzek dziąseł





 
 
iskaa992 Wysłany: 2013-08-03, 13:10   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 03 Sie 2013
Posty: 5
Mój synek też miał brzydki oddech. BYłam z nim u dentysty, okazało się że jeden ząbek zaczął się psuć... Kazał mi kupić płyn do płukania jamy ustnej dla dzieci. Stosujemy go od dwóch tygodni i jest poprawa. Ząbek został naprawiony a ja jeszcze bardziej pilnuję syna podczas mycia ząbków:)

Treść zmodyfikowana - usunięty link. Podejrzenie reklamy. Kary
Ostatnio zmieniony przez Kary 2013-08-05, 08:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
aga w-wa Wysłany: 2013-09-10, 11:52   

Net włączony- gar z zupą spalony


Wiek: 39
Dołączyła: 23 Wrz 2008
Posty: 1078
Skąd: Warszawka
Ja jako dziecko i nastolatka miałam kłopty z migdałkami i wieczne anginy - też nieprzyjemny zapach - migdałki w końcu wycięłam.
Kostek mój natomiast tez cierpiał na "zapaszek" - okazało się, że to przez zatwardzenia i niewypróżnianie sie przez kilka ładnych dni... Teraz ma lepszą dietę i bierze jeszcze Forlax na wyróżnianie się - kupka codziennie/co drugi dzień - problemu z zapachem nie ma.





 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group