Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Pokój maluszka
Autor Wiadomość
wwiola Wysłany: 2010-07-14, 13:57   Pokój maluszka

Rodzina głoduje, bo ja netuje

Jako, że remont generalny zbliża się ku końcowi, zaczęłam myśleć o urządzeniu pokoju maluszka. Zupełnie nie znam się na tych wszystkich wnętrzarskich programach, więc proszę o rady dotyczące tego jak rozmieścić meble, co jest potrzebne itd. :padam:

Zacznę od wymiarów pokoju - jest bardzo mały 3,40 x 2,35, na dłuższej ścianie jest okno o szerokości ok. 160 cm, na przeciwległej ścianie drzwi. Okno i drzwi są białe, ściana to perła północy Magnata (bardzo jasny beż), podłoga - deska merbau, listwy przypodłogowe białe dość szerokie.

Całość kolorystyki będzie chyba zmierzać do takiego czegoś

I teraz meble:

łóżeczko - chyba taki jak na zdjęciu powyżej 120x60 - Drewex Mocca i do niego w zestawie jest szafa - wymiary: 160x90x50cm

i komoda - wymiary: 90x90x36cm

Wydaje mi się jednak, że tylko komoda i szafa to za mało, więc myślę, że może lepszym wyjściem byłoby ikeowe łóżeczko Hensvik

i seria Hemnes - tu znajdę dużo regałów, komód, półek na ścianę itd.

Dodam jeszcze, że bardzo chcę mieć coś do siedzenia dla strudzonej przyszłej matki - jakiś fajny fotel lub szezlong. Coś w tym rodzaju

Na jednej ze ścian chciałabym coś namalować - albo jakiś fajny miś podobny do tego z tapety

albo taka naklejka

Podsumowując, z rzeczy obowiązkowych łóżeczko, komoda z przewijakiem i coś do siedzenia, reszta w miarę wolnego miejsca.

I teraz moja prośba - co o tym sądzicie? Może jako niedoświadczona i w temacie dzieci i w temacie urządzania o czymś zapomniałam? Jak można to wszystko zmieścić w tam małym pokoju? Jak rozmieścić wszystko by było praktycznie i dobrze wyglądało? Pomocyyy :padam:

lenka Wysłany: 2010-07-18, 21:55   

wydaje mi sie ze szezlong nie bardzo pasuje bo zajmuje duzo miejsca a i karmic niewygodnie, bo za waskie by na lezaco wygodnie karmic dziecko, fotel lepszy

wiecej nie pomoge