Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Godzina na siłowni
Autor Wiadomość
dobbi Wysłany: 2013-05-29, 14:52   

Starsza Kobieta
pudernica i dewota


Dołączyła: 12 Wrz 2008
Posty: 5082
Skąd: z dziupli Chewbaki
od siłowni brzuch się nie zmniejszy. połowa sukcesu to odpowiednia dieta, spompowanie się z wody i smalcu i dopiero wtedy można próbować robić z brzucha deskę




z pozdrowieniami
 
 
shady Wysłany: 2013-06-03, 06:28   

Starsza Kobieta


Jak do nas trafilas?: z innego forum ;)
Wiek: 38
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 6937
majq napisał/a:
Ostatnio jak byłam to przeforsowałam się i przeciążyłam kolana

Co zrobiłaś ze tak przeciążyłas stawy??

Dobbi - kratke można robić, tyle że po tłuszczochem poprostu jej widać nie bedzie, wiec na co komu taka krata ;)




*Instruktor Siłowni * Instruktor TRX *Trener Personalny, a to wszystko w jednym ;)
 
 
iskra Wysłany: 2013-06-03, 13:29   

Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączyła: 13 Mar 2011
Posty: 695
Mnie się zdarza przeciążyć kolana np. przy active walku (wiecie, takie bieżnie co to się je własnymi siłami napędza ;) ).
 
 
shady Wysłany: 2013-06-04, 08:38   

Starsza Kobieta


Jak do nas trafilas?: z innego forum ;)
Wiek: 38
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 6937
Staw kolanowy nie powinien być przy zadnych cwiczeniu przeciążany, ew. ryzyko przeciazenia maxymalnie zminimalizowane. Zawsze można to zgłosić trenerowi, powinien poprawić technike by nie przeciazać kolan bo nie o to w cwiczeniach chodzi




*Instruktor Siłowni * Instruktor TRX *Trener Personalny, a to wszystko w jednym ;)
 
 
iskra Wysłany: 2013-06-04, 18:28   

Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączyła: 13 Mar 2011
Posty: 695
shady, mnie się wydaje, ze to jest jednak kwestia moich, kiedyś mocno przetrenowanych w górach kolan. Rozwaliłam je sobie wtedy porządnie i teraz odczuwam skutki, jak chodzę na fitness za dużo/za często. Jak jestem 3 razy w tygodniu na godzinkę, to jest ok. Jak idę codziennie na 2-3 zajęcia pod rząd, to potrafią mi wysiąść.
 
 
shady Wysłany: 2013-06-06, 07:08   

Starsza Kobieta


Jak do nas trafilas?: z innego forum ;)
Wiek: 38
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 6937
O kurcze, ja mam tak z lewym kolanem. Faktycznie kiedys na siatce cos z nim zrobilam i teraz czase, glownie na rowerze daje o sobie znac. Ale ze jestem leń, nigdy tego nie sprawdzalam co tam sie stalo :) Poki co ani na silowni ani na tancach nie daje mi w kosc wiec lekarza nie zamierzam ogladac ;)
Ale powiem szczerze ze w twoim stanie bym chyba sie przeszla. Kolana sa przewalone, jak juz pojda to potem sie to wlecze do usranej smierci za czlowiekem ;)




*Instruktor Siłowni * Instruktor TRX *Trener Personalny, a to wszystko w jednym ;)
 
 
betao Wysłany: 2013-08-19, 12:37   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Jak do nas trafilas?: google
Wiek: 32
Dołączyła: 19 Sie 2013
Posty: 1
Najważniejsze żeby nie robić cały czas takich samych ćwiczeń na tych samych przyrządach. Im większe urozmaicenie tym większa ochota do ćwiczeń i większe urozmaicenie.




Link
 
 
Wanderer Wysłany: 2013-08-19, 13:52   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Dołączyła: 01 Lis 2008
Posty: 597
betao napisał/a:
Najważniejsze żeby nie robić cały czas takich samych ćwiczeń na tych samych przyrządach. Im większe urozmaicenie tym większa ochota do ćwiczeń i większe urozmaicenie.

O, a ja cały czas robiłam ćwiczenia na tych samych przyrządach :rotfl: I byłam w tym niesamowicie wytrwała...chodziłam na siłownię 3 razy w tygodniu po 1,5h...przez kilka lat z małymi przerwami :hyhy: Miałam cel...zaopatrzyć moje pokiereszowane kolano w słuszne mięśnie,żeby je trochę odciążyć i móc bez obaw znów uprawiać wszelkie inne sporty z narciarstwem włącznie :) I tak robiłam na siłowni wszelkie możliwe ćwiczenia na mięśnie łydek, czterogłowe, dwugłowe, odwodzicieli, przywodzcieli, pośladków i wszelakie inne obecne w nogach :rotfl: Poza tym biegałam na bieżni i jeździłam na rowerku w ramach rozgrzewki i po ćwiczeniach. Zawsze te 1,5 h wyglądało podobnie tylko kolejność ćwiczeń była inna ;)
 
 
shady Wysłany: 2013-08-19, 14:05   

Starsza Kobieta


Jak do nas trafilas?: z innego forum ;)
Wiek: 38
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 6937
I jakies efekty ci przyniosl ten jak by nie bylo monotonny trening ;) ?




*Instruktor Siłowni * Instruktor TRX *Trener Personalny, a to wszystko w jednym ;)
 
 
Wanderer Wysłany: 2013-08-19, 14:39   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Dołączyła: 01 Lis 2008
Posty: 597
shady napisał/a:
I jakies efekty ci przyniosl ten jak by nie bylo monotonny trening ;) ?

Powiem szczerze, że świetne :) Startowałam z kiepskiego stanu...jedną nogę miałam w obwodzie uda chudszą od drugiej o 5 cm, kolosalny zanik mięśni mimo że bardzo przestrzegałam ,żeby przed i po operacji ACL nie zapominać o ćwiczeniach izometrycznych. Moim celem było to,żeby znów móc po przeszczepie więzadła stanąć na nartach i normalnie jeździć. Siłownia plus kilka tysięcy kilometrów na rowerze pozwoliło mi na to,żeby po dwóch latach od wypadku jeździć pewnie na nartach (choć wciąż ze stabilizatorem dla asekuracji) i po takim treningu o dziwo czułam się na nartach jak nowo narodzona (choć zawsze dbałam o to,żeby mieć przed nartami solidną "suchą zaprawę" na siłowni), żadnych zakwasów, żadnych bóli, żadnej niestabilności. Teraz mam niestety 1,5 roku przerwy od ćwiczeń...i już czuję to moje nieszczęsne kolano :(
 
 
shady Wysłany: 2013-08-19, 16:20   

Starsza Kobieta


Jak do nas trafilas?: z innego forum ;)
Wiek: 38
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 6937
I rozumiem, ze wcale ci "muły" na nogach po siłowni nie urosły, czego boi sie wiekszosc dziewczyn ;)




*Instruktor Siłowni * Instruktor TRX *Trener Personalny, a to wszystko w jednym ;)
 
 
Wanderer Wysłany: 2013-08-20, 19:16   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Dołączyła: 01 Lis 2008
Posty: 597
shady napisał/a:
I rozumiem, ze wcale ci "muły" na nogach po siłowni nie urosły, czego boi sie wiekszosc dziewczyn ;)

Nie, do tego to musiałabym trenować tak ostro jak Justyna Kowalczyk :hyhy:
 
 
Helak Wysłany: 2013-08-21, 12:06   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 12 Sie 2013
Posty: 3
Ja chodzę 4-5 razy w tygodniu 2xspinning, 2xTBC i cross, 1xbieganie czasem zamieniam sobie rowery na bieganie etc. Mam stałą wagę od kilku lat i jestem w bardzo dobrej formie choć nie powiem, że czasem czuję przeciążenia szczególnie stawów kolanowych...
 
 
shady Wysłany: 2013-09-02, 07:43   

Starsza Kobieta


Jak do nas trafilas?: z innego forum ;)
Wiek: 38
Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 6937
Helak napisał/a:
że czasem czuję przeciążenia szczególnie stawów kolanowych...

Z tym niestety musi liczyc sie w zasadzie wiekszosc z osob ktore cos intensywnie trenuja. Ja tez od pewnego czasu czuje przeciazenie w kolanach. Trzeba z tym zyc ;)




*Instruktor Siłowni * Instruktor TRX *Trener Personalny, a to wszystko w jednym ;)
 
 
dzoana.de Wysłany: 2013-10-01, 08:57   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Wiek: 27
Dołączyła: 01 Paź 2013
Posty: 4
Skąd: Warszawa
a ja sobie sama trening przygotowałam. Klasyczna ogólno rozwojówka wzmacniająca. Trening trwa około 40 min. Resztę czasu poświęcam na bieganie. I tak 3 razy w tygodniu!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group