Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Sale weselne - polecane
Autor Wiadomość
qvo Wysłany: 2009-04-16, 13:49   

Pampersa mi dali i nowym nazwali


Jak do nas trafilas?: Gimbla.pl
Dołączyła: 13 Sty 2009
Posty: 17
Skąd: Łódź
Nazwa sali: Malinowa

Adres (oraz link, jeśli jest): Grand Hotel, Łódź ul. Piotrkowska

Na ile osób: 100

Termin wesela: 09.08.2008

Cena oraz co było w nią wliczone: 160/os: jedzenie 3x na cieplo, przekaski, deser - ogólnie dużo, kawa, herbata, tort, szampan. Wlasny alkohol, ciasto i owoce. Dodatkowo dostaliśmy pokój dla młodych: bardzo stylowy, elegancki:)

Krótka opinia: Bylismy bardzo zadowoleni z obsługi, jedzenie byla bardzo dobre i było go dużo, nie sprobowalam wszystkich potraw. Tort dobry tylko za bardzo zdobiony wg mnie, ale kto co lubi.

Mozna sie spokojnie porozumiec w kwestii ustawienia stolików, sposobu nakrycia stołu. Dodatkowo my chcieliśmy aby jedzenie było sukcesywnie donoszone, aby te same potrawy nie staly na stolach od początku do konca wesela.

Na koniec dostalismy pojemniki na jedzenie, ktore zostało i rozdawaliśmy je rodzince:)

Tak wygladał stolik dla 10/12 osób:

A tak wyglada sala:
 
 
Cza_net Wysłany: 2009-05-06, 11:50   Sala Sułtan Marki k. Warszawy
On znów gotuje bo ja wciąż netuje


Jak do nas trafilas?: z gimbli
Dołączyła: 30 Paź 2008
Posty: 1938
Skąd: Wawa
Firma: Centrum Konferencyjne Sułtan, Marki k. Warszawy
Data naszego ślubu/wesela: 25.04.2009
Miejsce ślubu: Warszawa/Marki
Opis sytuacji:

Polecam tę salę w 100% :D .

Sala mieści 220 osób max – nasze wesele było na 152 osoby (+ 6 osób obsługi – zespół, foto, kamera).

Cena obejmuje: 5 dań gorących, zimne przekąski, sałatki, ryby, galarety, wędlinę, ciasta, owoce. Kawa, herbata i zimne napoje (soki, fanta, Sprite i Cola) bez ograniczeń.
Stół wiejski płatny dodatkowo – ale polecam – wyroby były naprawdę super – np. szynka z nogą, żeberka ze smalcem w środku.
Tort oraz alkohol we własnym zakresie (nie ma korkowego). Alkohol można schłodzić w chłodni lub w zamrażarce. Alkohol był roznoszony przez osoby z rodziny (kelnerzy mogą się tym zająć), ale nie był zamknięty na klucz i nie zauważyliśmy, żeby cokolwiek zniknęło.

Sala jest bardzo elegancka – dominuje kolor bordo. Stoły są prostokątne – można ustawić na conajmniej 2 różne sposoby. Dekoracja stołu do wyboru bordo lub beż - my mieliśmy beż. Krzesła bardzo wygodne wyściełane materiałem. Jest klimatyzacja – była u nas włączona przez jakiś czas. Łazienki są ładne i w wystarczającej ilości (nie było kolejek do damskiej toalety). Sala posiada też ok. 20 pokoi. W trakcie wesela pokoje nie są wynajmowane osobom spoza imprezy. Młoda Para dostaje apartament w cenie.

W cenie są również świece w wysokich świecznikach oraz kwiaty w wysokich wazonach na stołach i chlebek na powitanie.
We własnym zakresie załatwialiśmy ściankę za naszymi plecami (tez mogę polecić super firmę) i ikebanę na nasz stół (razem to było ok. 600 zł). Żadnych dodatkowych dekoracji nie robiliśmy, gdyż sala jest bardzo elegancka.


Jedzenie było smaczne. W trakcie wesela jadłam tylko dania gorące, a na poprawinach już także zimne. Pytałam kilku gości o jedzenie i byli zadowoleni. Mi również smakowało wszystko to, co jadłam.

Jedzenia było dużo. Sporo zostało po weselu i poprawinach. Na poprawinach część jedzenia była z wesela – tylko pełne półmiski i dania, które nie psują się. Poza tym świeże wędliny, pieczywo, warzywa, nowe dania gorące – wszystko można indywidualnie ustalić.

Obsługa była super. Pełen profesjonalizm i zaangażowanie. Kucharz świetny.

Właściciele są kontaktowi i elastyczni – dla nas dodali jedno danie do menu. Wszystkie ustalone szczegóły zostały zrealizowane. Współpraca z nimi to czysta przyjemność.
Menu oraz szczegóły przebiegu ustalałam z p. Magdą, a resztę z jej mężem. Oni zawsze się tym zajmują osobiście. W trakcie wesela byli cały czas na miejscu.

Tak jak w większości albo wszystkich lokalach – ostateczna liczba gości jest podawana na tydzień przed weselem, wtedy realizujemy płatność. Za dzieci była zniżka.

Na terenie można parkowac samochody i choć parking nie za zbyt duzy to spokojnie starczyło miejsca – sporo osób przyjechało swoimi samochodami.

Poproszono mnie po zakończeniu imprezy, żeby napisać opinię w internecie, co sumiennie czynię – tak jak sala wywiązała się sumiennie z zawartej umowy. Polecam ich, bo w trakcie wesela nie musialam sie niczym martwić i wszystko było dopilnowane i dopięte na ostatni guzik.

Jeśli o czymś istotnym zapomniałam to pytajcie.

EDIT: jeszcze jedno - jesli jest wesele w sobote to dzień przed nic innego nie organizują, co jest ważne moim zdaniem - w piątek stoły były juz ustawione i nakryte




[/url]

ciuszki małe i większe
 
 
pauloszka Wysłany: 2009-06-08, 12:49   

Rodzina głoduje, bo ja netuje


Wiek: 34
Dołączyła: 09 Wrz 2008
Posty: 1573
Firma: Dom Weselny "Korona"
Data naszego ślubu/wesela: 16.05.2009
Adres: Strzeniówka koło Nadarzyna, ul Pruszkowska 116
http://www.domweselny.com.pl/

sala spisała się na medal! :) piękny wystrój, śliczne oświetlenie, elegancko podane potrawy - wszystko zachwyciło gości
umowę podpisywałam z Panią Małgosią, menu+płatności załatwialiśmy z Panem Piotrem - bardzo mili i sympatyczni ludzie :) Pan Piotr przy ustalaniu menu dużo nam doradzał, dostaliśmy tez kilka dań gratis
płaciliśmy 190 zł/os, na weselu było 151 osób, było luźno, co goście bardzo sobie chwalili ... w cenie mieliśmy 12 przystawek, 5 dań gorących, 6 ciast (+w gratisie dodatkowo ciasteczka/rurki z kremem itp), deser, 5-cio piętrowy tort, owoce, napoje (cola+sprite+fanta+soki+woda) i kawa i herbata bez limitu, chlebek powitalny, wystrój sali
dodatkowo dokupiliśmy stół wiejski (1.800 zł), który cieszył się dużym powodzeniem i który polecam - pyszne wyroby (pieczone mięsa, szynka z nogą, pasztet, świniaczek z formy, smalec, ogórki, chleb wiejski, salceson, kiełbasa, kaszanka) sporo zostało, goście nie dali rady wszystkiego zjeść ;) po weselu część zabraliśmy do domu
nie było problemu z wniesieniem bimbru (niektóre sale się nie godzą) ani nalewek, dokupiliśmy również we własnym zakresie węgorza, co także nie było problemem (musieliśmy jedynie pokazać rachunek)
jedzenia było baaaardzo dużo, na początku wydawało mi się, że wszystkiego może być mało, jednak okazało się, że sporo jeszcze zostało, i dan cieplych i galaret, wędlin, sałatek itd
wszystko co zostało można było zabrać do domu, chociaż tyle tego było, że nie daliśmy rady wszystkiego zapakowac :)
polecam, profesjonalna obsluga, wszystko było perfekt! :)

ewentualne pytania na pw poproszę, mogę przesłać fotki




synuś pierzasty
 
 
limonka82 Wysłany: 2009-06-22, 08:18   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Jak do nas trafilas?: g.
Dołączyła: 01 Lut 2009
Posty: 506
Skąd: Wawa
Firma: Sala Bankietowa "Królewska"
Data naszego ślubu/wesela: 06.06.2009
Miejsce ślubu: Jabłonna

Sala idealna!!! Od podpisania umowy do ślubu czekaliśmy prawie 2 lata, ale było waaartooo!!!!
Byliśmy nią zauroczeni :) nasi goście nie mogli wyjść z podziwu, jak udało nam się znaleźć TAKIE miejsce :)
W Królewskiej wszystko jest na TAK :) Klimat, styl, jedzenie, obsługa i przede wszystkim Artur, manager, dzięki któremu byliśmy spokojni o prawidłowy przebieg wesela, jest profesjonalistą w każdym calu!!!
Porcje jedzenia są ogromne, dzięki czemu wyprawiliśmy z nich jeszcze poprawiny, idealnie sprawdził się Bar, miał wielkie powodzenie wśród gości :D
Liczę na moje rodzeństwo i przyjaciół, bo chętnie wybawię się w tej Sali ponownie :)




my



:love: :love:

Porządkujemy szafę Filipa
 
 
mpk Wysłany: 2009-06-22, 15:59   

Poważnie uzależniona


Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3106
Firma: Klub Galop, Sala Rycerska
Data naszego ślubu/wesela: 20.06.2009r.
Miejsce ślubu: Zielonka

Z całego serca mogę polecić Galop.
Było u nas 140 gości, którzy siedzieli przy okrągłych stołach. Stały na nich świece, które rozświetlały salę. Dekoracja była bardzo delikatna, z róż i storczyków.
Organizacja była rewelacyjna, wszystko było tak jak ustaliłam. Obsługa bardzo miła, profesjonalna. Na koniec bardzo sprawnie zapakowali jedzenie, które pozostało.
Cena za salę nie jest niska, ale jest jej warta. Wszystkie sprawy dogrywaliśmy z bardzo miłym szefem sali, Panem Robertem.
Ja nie za dużo jadłam ;) , ale wiem od gości, że jedzenia było dużo i było bardzo dobre.
edit: miałam też negatywne informacje o jedzeniu, ale po tym jak napisałam tego posta:
łosoś, którego podawali na jedno z dań był zimny, jedzenie było bardzo mocno przyprawione. to tyle.

Sala ma niesamowity klimat, jak dla mnie jest wręcz magiczna, było pięknie.
W razie pytań, mogę na wszystkie odpowiedzieć :) proszę tylko o PW.

edytowałam posta/mpk




Pietruszka i Pietruszek

Podzieciowe gadżety
Ostatnio zmieniony przez mpk 2009-09-09, 14:15, w całości zmieniany 2 razy  
 
 
anonimka Wysłany: 2009-07-16, 10:50   

Rodzina głoduje, bo ja netuje


Wiek: 32
Dołączyła: 03 Wrz 2008
Posty: 1652
Skąd: wyspowo
Mogę wkleić opinię o sali weselnej, w której było wesele brata?

Adres (oraz link, jeśli jest): 83-000 Pruszcz Gdański ul.Grunwaldzka 83a woj. pomorskie
http://zajazd-jawor.pl/
Na ile osób: 80-100
Termin wesela: lipiec 2009

Krótka opinia: Sala wygląda całkiem ok, fajnym pomysłem są lustra na ścianie. Stoły tradycyjnie w podkowę/ z dodatkowym rzędem po środku. Umiejscowienie w miarę, można się przejść na spacer wzdłuż rzeki, jeśli ktoś ma ochotę.
Ale
bardzo słaba klimatyzacja - siedząc przy stole można spłynąć.
obsługa powolna - zanim ostatnia osoba dostała lody, pierwsze już zaczynały tańczyć po konsumpcji, a podających było chyba z 5 czy 6 kobiet.
Malowniczy "dziad" za barkiem, w podkoszulku.
Mama nie mogła doliczyć się wina, które wróciło. Jedno dane do kuchni w liczbie dwóch kartonów wróciło w 1, chociaż na stołach nikt go nie widział. Napojów gazowanych tez jakby za mało zwrócili...




( )
 
 
poohatka Wysłany: 2009-07-16, 11:05   
Starsza Kobieta
It is I, pooh!


Jak do nas trafilas?: G.
Wiek: 34
Dołączyła: 03 Wrz 2008
Posty: 6252
anonimka85 napisał/a:

Adres (oraz link, jeśli jest): 83-000 Pruszcz Gdański ul.Grunwaldzka 83a woj. pomorskie
http://zajazd-jawor.pl/
Na ile osób: 80-100
Termin wesela: lipiec 2009

Krótka opinia: Sala wygląda całkiem ok, fajnym pomysłem są lustra na ścianie. Stoły tradycyjnie w podkowę/ z dodatkowym rzędem po środku. Umiejscowienie w miarę, można się przejść na spacer wzdłuż rzeki, jeśli ktoś ma ochotę.
Ale
bardzo słaba klimatyzacja - siedząc przy stole można spłynąć.
obsługa powolna - zanim ostatnia osoba dostała lody, pierwsze już zaczynały tańczyć po konsumpcji, a podających było chyba z 5 czy 6 kobiet.
Malowniczy "dziad" za barkiem, w podkoszulku.
Mama nie mogła doliczyć się wina, które wróciło. Jedno dane do kuchni w liczbie dwóch kartonów wróciło w 1, chociaż na stołach nikt go nie widział. Napojów gazowanych tez jakby za mało zwrócili...


Kwiaty, które dostali młodzi, stały na sali (nawet po weselu, aż do odbioru - około 14 w niedzielę) - kręcili się tylko goście i obsługa. Młodzi nie znaleźli po fakcie bukietu, w który "nadawca" nawtykał kuponów lotto. :/
Jedzenie smaczne, ale bez szczególnych szaleństw. Za to całkiem sporo.
Więcej teraz nie pamiętam. :P




P.
:police: rodzinna pasja
 
 
 
Anetuś Wysłany: 2009-08-11, 09:20   

Poważnie uzależniona
bon chic bon genre:)


Jak do nas trafilas?: step by step
Dołączyła: 30 Paź 2008
Posty: 3317
Skąd: daydream
Firma: Hotel Windsor, sala Royal
Data naszego ślubu/wesela: 06.06.2009
Miejsce ślubu: Jachranka k/Serocka.

Wymarzone miejsce na wesele! Naprawdę gorąco polecam! Wszystko było dokładnie takie, jakie sobie wymarzyliśmy. Świetna organizacja (brawo dla menedżera sali, dla kelnerów i całej obsługi), jedzenie przepyszne i wyszukane.
Mieliśmy prawie 160 gości, siedzieli przy okrągłych stolikach (było ich 13), na okrągłe stoły zdecydowaliśmy się w ostatniej chwili i dobrze zrobiliśmy, super to wyglądało (poza tym myślę jednak, że do tego wystroju i charakteru sali prostokątne stoły po prostu nie pasują).
W cenie (220pln/os) mieliśmy 5 dań gorących, oczywiście stół z ogromną ilością słodkości, napoje, kawa, herbata, bez ograniczeń). W cenie nie ma tortu.
Dodatkowo mieliśmy stół wiejski, wiem, że goście chwalili. Wzięliśmy też małą fontannę czekolady, super :)

Naprawdę polecam, byłam później jeszcze w lipcu na weselu znajomych (również w Royalu) i też jako gość mogę tylko zachwalać! :)





Dreamgirls
 
 
Mn Wysłany: 2009-10-07, 20:36   

Starsza Kobieta


Wiek: 34
Dołączyła: 07 Gru 2008
Posty: 3502
Skąd: UK
Firma: Windsor Hotel - sala Królewska
Data naszego ślubu/wesela: 12.09.2009
Miejsce ślubu: Jachranka (koło Serocka) nad Zalewem Zegrzyńskim

Opis sytuacji: Podpiszę się pod Anetuś, że Windsor jest wymarzonym miejscem na ślub. Umowę podpisaliśmy w lutym 2008r i początkowo ustaliliśmy datę ślubu/wesela na wrzesień 2008. W międzyczasie zmieniliśmy zdanie i przesuneliśmy termin o rok. Nie było z tym żadnego problemu. Co więcej, około 1-2 miesiące przed ślubem zmieniliśmy salę na większą również bez żadnych problemów ani dodatkowych opłat.
Sala jest przepiękna, obsługa sympatyczna i profesjonalna. Jedzenie pyszne i bardzo elegancko podane. Myślę, że jest to jeden z głównych atutów Hotelu.

Płaciliśmy 185zł/osoby i w to było wliczone 5 dań gorących oraz zimne przystawki (mnóstwo!), indyk w całości :lizak: , słodkości, owoce, napoje - bez ograniczeń. Ponadto w cenę wliczona jest dekoracja sali (bardzo ładna i jednocześnie delikatna), pokrowce na krzesła (jeśli ktoś chce), apartament dla nowożeńców, pokój dla rodziców
Powtórzę za Anetuś, że tort nie jest wliczony w cenę i trzeba samemu zająć się jego organizacją.
Z dodatkowych atrakcji wzięliśmy: fontannę czekolady (700zł) oraz piwo (30l = 300zł).
Więcej na temat Windsoru w moim innym poście Jeśli ktoś juz podpisze z nimi umowę i będzie dogadywał ostatnie szczegóły dotyczące wesela, to radzę kontaktować się z Dyrektorem ds. Gastronomii, nie z jego zastępcą.tutaj




Filip Emilka
my
 
 
melodia Wysłany: 2009-10-09, 09:28   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Wiek: 33
Dołączyła: 21 Wrz 2008
Posty: 462
Skąd: z Wawy
Firma: Villa Bellissima w Wołominie, www.villabellissima.pl
Data ślubu: 29.08.09
Miejsce ślubu: Wołomin

Bardzo polecam tę salę :) :) :)

Wystrój: Stylizowany na włoski, na tyle bogaty, że nie potrzeba dodatkowych dekoracji. No i bardzo mi się podobało, że do wyboru oprócz standardowego kremowego/beżowego obrusu mieliśmy też elegancki obrus w kwiaty, na który się w końcu zdecydowaliśmy. Poza tym sala ma mały ogródek i werandę ze stolikami i krzesełkami.

Jedzenie: pyszne, w dużych ilościach i pięknie podane. Jedyna rzecz niezgodna z ustaleniami, to bukiet surówek, w którym zamiast pomidorów, ogórka, itd. znalazła się świeża kapusta i chyba marchewka. Reszta była super. Za dodatkową opłatą można zamówić tort - my tak zrobiliśmy i uważam, że tort był bardzo smaczny. Po weselu jedzenie, które zostało zapakowano nam w pojemniki i oddano.

Obsługa: spisała się na medal. Panowie dobrze sobie radzili z roznoszeniem posiłków, a poza tym byli cały czas uśmiechnięci i pomocni.

Manager: świetny kontakt, było widać, że naprawdę zależy mu, żebyśmy byli zadowoleni, więc właściwie nie musieliśmy się o nic dopytywać, bo wszystko wyczerpująco nam wyjaśniał, nim zdążyliśmy zapytać.

Koszt sali: 6 tys. za wynajęcie sali + 130 zł/os. W cenę wliczone 4 dania ciepłe, kilka rodzajów ciast, 3 sałatki (chyba), 5 zimnych przystawek i napoje (woda, 2 rodzaje soków, Cola i jakieś jeszcze gazowane oraz kawa i herbata). Z dodatkowych atrakcji kulinarnych zdecydowaliśmy się na szynkę pieczoną.

Ponadto sala zapewnia skromną dekorację stołów. Aha, i tablicę z rozsadzeniem gości robią :) (jak ja się ucieszyłam, jak to usłyszałam...).

Nocleg/apartament dla młodych: Sala dysponuje tylko apartamentem dla nowożeńców, który niestety trzeba opuścić przed zamknięciem sali, czyli ok. 7-8.





 
 
poohatka Wysłany: 2009-10-30, 21:19   
Starsza Kobieta
It is I, pooh!


Jak do nas trafilas?: G.
Wiek: 34
Dołączyła: 03 Wrz 2008
Posty: 6252
Widzę, że mojej sali jeszcze nie wpisałam - cóż za przeoczenie! 8)
Nazwa sali: Fort IV
Adres (oraz link, jeśli jest):PRZEDSIĘBIORSTWO TURYSTYCZNO-GASTRONOMICZNE
TWIERDZA TORUŃ
ul. Chrobrego 86, 87-100 Toruń,
strona
Na ile osób: 50 osób
Termin wesela: sierpień 2006
Cena oraz co było w nią wliczone: wtedy jeszcze 110zł/łebka (na początku podali chyba 100, potem podnieśli - z tego, co pamiętam)
Krótka opinia: Sala ani obiekt nie są super-hiper elegancka, malowanie ścian wygląda umiarkowanie, ale nie da się odmówić klimatu. :) Grube ściany, malutkie okienka, czerwona cegła, fosa. Za dodatkową opłatą (naprawdę nie za wielką, ale nie pamiętam, ile) można wynająć przewodnika, który urządzi zwiedzanie w ramach atrakcji weselnych - częścią takiego zwiedzania, która nas niestety ominęła ze względu na pogodę, jest zwiedzanie fosy z pochodniami. :hyhy: Jedzenie było bardzo smaczne (chociaz posmakowałam dopiero na poprawinach ;) ) i bardzo dużo. W cenie nie było alkoholi, napojów, ciast, ani owoców. Po weselu dostaliśmy całe góry jedzenia i napoje. Obsługa była na tyle gapowata, że poginęły nakrętki od win czy napojów, ale na tyle uczciwa, że dostaliśmy z powrotem KAŻDĄ nie opróżnioną butelkę - jak brakowało nakrętki, nakrywali folią alu. :D Zasadniczo mogę salę z czystym sumieniem polecić - jak komuś odpowiada taka estetyka. :)




P.
:police: rodzinna pasja
 
 
 
KPatulka Wysłany: 2009-12-03, 09:17   

Temat po temacie, a bałagan w chacie


Jak do nas trafilas?: Gimbla.pl
Wiek: 32
Dołączyła: 10 Wrz 2008
Posty: 179
Skąd: Wawa
Firma: Dom Weselny w Błoniu p/Wawa ul Szkolna 17
www: http://www.wesela-bankiety.pl/index.html

Data ślubu: 22.08.09
Miejsce ślubu: Warszawa

Bardzo polecam tę salę.

Sala jest podzielona na dwie czesci - parkiet i sala ze stolami nie mam fot z sali,ale jak cos moge wstawic filmik na youtube.

i teraz:

menago super gosc tyle razy tam bylismy zawsze mily i uprzejmy wszystko wyjasnia nawet glupie zapytania nie wzbudzaja w nim niecheci ;D cena 170 zl przy 120 os(placilismy jak za rok 2008 - umowa spisana w pazdziernik/listopad 2007) im mniej osob tym zlotowka drozej do talerzyka za kazda "brakujaca" osobe, minimum gosci to 100 - za tyle trzeba zabulic
5 dan goracych, ryby, przystawki ciasta do wyboru tort w cenie ale mozna zamiast tortu brac inne ciasto a tort sprowadzic "z zewnatrz" no problem. jedzenie smaczne i nie do przejedzenia. obsluga super - tylko nie roznaosza alkoholu.

Sala jest do g 7.00 i o tej godzinie zbieraja jedzenie ze stolow.

foty z www:








"Twoja przeszłość jest ważna ponieważ to ona doprowadziła Cię do miejsca, w którym jesteś, ale jeszcze ważniejszy jest sposób w jaki widzisz swoją przyszłość." dr Tony Compolo z Eastern College
 
 
 
Licho Wysłany: 2009-12-03, 14:07   

Forumowy wyjadacz


Dołączyła: 10 Wrz 2008
Posty: 2240
Skąd: z maliniaka
Beatrycze napisał/a:
Termin wesela: 04.04.2010

No jak ten czas leci... Dałabym głowę, że wczoraj był 2.12.2009... :rotfl: :rotfl: :rotfl:




:police:
 
 
mpk Wysłany: 2010-02-22, 22:33   

Poważnie uzależniona


Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3106
Przeniosłam post nowakowskiej26 http://babiniec-cafe.pl/v...p=936408#936408
Te temat służy polecaniu sal. Zapraszam do dyskusji w innym temacie i zachęcam do korzystania z wyszukiwarki. mpk


Edit:
Post dot. Villi Czersk

nowakowska26 jak już wcześniej informowałam ten temat służy tylko polecaniu sal przez aktywnych forumowiczów. Proszę nie zadawaj pytań w tym temacie. Możesz korzystać z wyszukiwarki, a jeżeli nie znajdziesz odpowiedniego tematu możesz założyć nowy.
Wydzieliłam temat dotyczący Villi Czersk - http://babiniec-cafe.pl/viewtopic.php?t=15378 mpk




Pietruszka i Pietruszek

Podzieciowe gadżety
 
 
sandra24 Wysłany: 2010-05-10, 13:04   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączyła: 08 Mar 2010
Posty: 1
w zwiazku z tym co ponizej - kasuje tresc posta/carol




sandra
Ostatnio zmieniony przez carol 2010-05-10, 18:20, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group