Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Od czego zacząć?
Autor Wiadomość
adriana Wysłany: 2013-12-10, 23:48   Od czego zacząć?

Starsza Kobieta


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 5985
Postanowiłam spróbować ćwiczeń, głownie w celu podkręcenia metabolizmu i schudnięcia, ale też poprawy kondycji i zdrowia. Chcę się ruszać a teraz zimą rower i rolki (które były grane w sezonie) odpadają... A zumba raz w tygodniu to nic tak naprawdę.

Widzę, że w tym dziale przewijają się różne trenerki i różne ćwiczenia dlatego chciałam zapytać Was o radę - co polecacie na sam początek? Jakie treningi żebym dała radę i się nie zniechęciła?

Kondycji nie mam może najgorszej ale do dobrej jeszcze daleko. Mięśnie i kręgosłup mam słaby. Nie jestem np. w stanie zrobić pompki, nawet takiej z kolan.

To czego szukać? Od czego zaczynać? I jak nie stracić motywacji? ;)





mama domowa
ArtAda
 
 
 
awangarda w stylu retro Wysłany: 2013-12-11, 04:51   

Starsza Kobieta


Wiek: 40
Dołączyła: 06 Wrz 2008
Posty: 3513
adriana, cwicze z Jilian M. Zaczęłam od 30day shred level 1. Ale zanim zaczęłam z nia cwiczyc- zaraz zaczynam :hyhy: :hyhy: - to przez dwa tygodnie robilam cwiczenia dla osob z schorzeniami kregoslupa.
http://fitness.wp.pl/fitn...bolu-kregoslupa
.html
http://zapytaj.onet.pl/Ca...regoslupie.html




"Nie ocalimy wszystkiego, co byśmy pragnęli. Ale uratujemy o wiele więcej, niż mogłoby ocaleć, gdybyśmy w ogóle nie podjęli naszych starań" Sir Peter Scott
 
 
czarnonaczarnym Wysłany: 2013-12-11, 07:46   

Forumowy wyjadacz


Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 2303
adriana, na poprawę kondycji oraz na samopoczucie bardzo dobrze zrobił mi aqua-aerobik dwa razy w tygodniu. Po dwóch miesiącach już były efekty.

W moim przypadku ćwiczenia w domu nie sprawdzają się. Po prostu nie jestem systematyczna.




K Z L M
 
 
 
Zaynah Wysłany: 2013-12-11, 10:58   

Net włączony- gar z zupą spalony


Jak do nas trafilas?: z g.
Dołączyła: 10 Wrz 2008
Posty: 758
Skąd: Warszawa
adriana
Wszystko zależy od tego jak chcesz ćwiczyć, co lubisz i gdzie chcesz ćwiczyć. Niestety nie ma jednego programu treningowego dobrego dla wszystkich, jak i też nie ma jednego instruktora, który spełniłby oczekiwania wszystkich ćwiczących - stąd też pewnie dyskusje typu "czy polecacie Ewe Chodakowską, Jillian a może Melb B?".
Jeśli decydowałabyś się na ćwiczenia w domu, to polecam bloga, w którym opisane jest szereg domowych programów treningowych. Ważne też czy sama jesteś w stanie skomponować sobie trening (np. spośród dostępnych filmów na YT), czy tez wolałabym rozpisany trening. Myślę, że na początek całkiem fajnym pomysłem jest Jillian Michaels 30 Day Shred :)
Powodzenia!
 
 
adriana Wysłany: 2013-12-11, 21:39   

Starsza Kobieta


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 5985
Zaynah napisał/a:
Ważne też czy sama jesteś w stanie skomponować sobie trening

A w życiu. Raz, że się kompletnie na tym nie znam a dwa, że nie mam aż takiej motywacji ani czasu żeby się jakos mocno to wgłębiać. Ot, chciałabym właczyć płytkę i już :)

Ogólnie ja bardzo nie lubię tego typu ćwiczeń (brzuszki, przysiady, itd) ale nie bardzo widzę w tej chwili alternatywę. Ukochany rower odpada, rolki też no a doszłam do wniosku, że koniecznie muszę się zacząć ruszać!





mama domowa
ArtAda
 
 
 
Kary Wysłany: 2013-12-12, 07:06   

Starsza Kobieta


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 7429
Skąd: z lasu
adriana, a basen?




Łobuz Maksymalny
Miko
 
 
Antka Wysłany: 2013-12-12, 08:30   

Forumowy wyjadacz


Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 2436
Skąd: Dusseldorf
adriana napisał/a:
Ot, chciałabym właczyć płytkę i już

Ja tez jestem fanka Jillian, tylko jesli sie zdecydujesz na 30 day shred to sie nie wystrasz - pierwszym cwiczeniem jest pompka ;)

Fajne sa tez DVD z serii '10 minut solutions' - to sa programy ok. 50-minutowe, skladajace sie z 10-minutowych modulow. Z tej serii jest Pilates, zestawy na rozne partie ciala czy joga. Ja kupowalam te plyty na amazonie.
 
 
adriana Wysłany: 2013-12-12, 11:15   

Starsza Kobieta


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 5985
Kary napisał/a:
adriana, a basen?

Nie bardzo mam na to czas i kasę :/ Inna sprawa, że kiepsko pływam o ile to w ogóle można pływaniem nazwać :masakra:





mama domowa
ArtAda
 
 
 
Evvie Wysłany: 2013-12-12, 12:07   

Poważnie uzależniona


Dołączyła: 16 Lis 2009
Posty: 3289
Dla mnie na początek (albo w dniach kiedy byłam padnięta i niezbyt w formie) numerem 1 była płyta Cindy Crawford - powrót do formy. W grę wchodzi trening C - około 40 minut. Nie jest mocno wymagający kondycyjnie a efekty widać. Do tego przyjemna muzyka.
http://merlin.pl/Cindy-Cr...t/2,417949.html


Drugą płytą, którą uwielbiam jest Elle Macpherson "the body workout" ... Mało siłowe i "pompkowe". Bardziej kardio. Trening fajnie poprzeplatany ćwiczeniami rzeźbiącymi i cardio.

http://www.amazon.co.uk/E...D/dp/B00012SYL4

Niby stare ale nic się nie zdezaktualizowało.




Aleksander 2006 Alicja 2008
 
 
Dobra Wysłany: 2013-12-12, 12:53   

Starsza Kobieta


Wiek: 41
Dołączyła: 02 Wrz 2008
Posty: 3661
adriana, dziękuję Ci za ten wątek, :padam: bo może w końcu sama się zmobilizuję.
Na razie zrealizowałam pierwszy dzień z planu "zawożę M do szkoły, a potem 30minut pływania w tę i z powrotem" ;)
Akurat pływanie u mnie to numer 1 ale chyba wezmę też ćwiczenia... Czeka mnie siedzenie w domu, więc będzie jak znalazł. Nawet nie chodzi mi o schudnięcie, raczej o ustalenie rytmu i choć minimalną kondycję, bo na razie moja 90letnia babcia ma więcej energii :zawstydzony:

Poczytałam o Jillian Michaels i 30dniowym programie i chyba od tego zacznę.




 
 
cattalina Wysłany: 2013-12-12, 13:05   

Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączyła: 04 Wrz 2008
Posty: 755
O to ja chyba się przyłączę!! Jeśli można?
Dziewczyny, a co powiecie na ćwiczenia aerobowe na przemina z ćwiczeniami siłowymi - ale w domu? Zaczęłam czytać na ten temat, ale chyba nie ogarniam.
Od roku chodzę na zumbę 1x w tyg ale to za mało wg mnie.
Poza tym mam pytanie, jeśli są na sali instruktorki - mam rozstęp kresy białej, taki na 1,5 palca (po ciąży), czytałam, że najpierw trzeba doprowadzić do zejścia się mięśni, aby na dobre ćwiczyć mięsnie brzucha - wiecie coś na ten temat? Jakie to np. ćwiczenia?




Myślisz i masz.
szczęście
 
 
malenka Wysłany: 2013-12-12, 13:16   

Poważnie uzależniona


Wiek: 34
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2814
Dobra napisał/a:
Poczytałam o Jillian Michaels i 30dniowym programie i chyba od tego zacznę.


ja tez jestem chetna. W ogole to moze wiecej dziewczyn jest chetnych i mozemy razem wystartowac, zeby sie mobilizowac. Jak slubny wroci to moge leciec po ciezarki.




Antonio & []Hania[/url] & []Franio[/url]
 
 
Antka Wysłany: 2013-12-12, 13:54   

Forumowy wyjadacz


Dołączył: 17 Wrz 2008
Posty: 2436
Skąd: Dusseldorf
To chodzcie do watku o odchudzaniu, my tez lecimy z tymi cwiczeniami, bedzie razniej!
 
 
Dobra Wysłany: 2013-12-12, 16:48   

Starsza Kobieta


Wiek: 41
Dołączyła: 02 Wrz 2008
Posty: 3661
Antka, oooo nie ;) - wątki o odchudzaniu omijam wielkim fochem, bo na samo hasło "odchudzanie" sięgam ręką po ptasie mleczko :masakra: . Pogodziłam się z tym że się nie odchudzę dietą. Zamierzam wziąć byka za rogi z drugiej - ruchowej strony :)




 
 
sosna Wysłany: 2013-12-12, 19:33   

Poważnie uzależniona
Kangurzyca ;)


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 3154
Adriana, a lubisz tańczyć? To spróbuj HipHop Abs Shauna T. :)




pokochaj Laurę
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group