Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Od czego zacząć?
Autor Wiadomość
Mala__Di Wysłany: 2015-02-02, 19:06   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Wiek: 36
Dołączyła: 20 Paź 2010
Posty: 522
A jakie ćwiczenia?
 
 
KatarzynaAgata Wysłany: 2015-03-16, 21:41   
Rozrywka w eterze -głupawka mnie bierze


Dołączyła: 05 Lut 2015
Posty: 75
W przeciwieństwie do wielu dziewczyn nie mam problemów z nadwagą. Właściwie całe dorosłe życie mam niedowagę i nie tyję, mimo że specjalnie nie dbam o dietę.

Choć muszę przyznać, że już jako 9-latka odrzuciłam cukier z herbaty, bo mi nie smakowała. Zastąpiłam do miodem i sokami, a po kilku tygodniach je też odrzuciłam.

Od szkoły średniej jadam tylko jedzenie bez zbytecznego tłuszczu, bo nie lubię tłustego. Nie umiem i nie lubię gotować, i dlatego przygotowuję jedzenie w jednym garnku w sosie własnym. Do tego dodaję trochę przypraw i jest smacznie i zdrowo. :hyhy:

No i najważniejsza rzecz to nie podjadam między posiłkami. Nie lubię cukierków, ciast, ciasteczek i pączków. Czasami mam ochotę na czekoladę i nie żałuję sobie, jem tyle aż organizm powie, że dość. I przez kolejny miesiąc albo dwa czekolady nie jem. :rotfl:

Generalnie lubię dobrze zjeść (nie mylić z dużo), no i jem, żeby żyć!

Polecam, Działa :)
 
 
Puuu Wysłany: 2015-03-23, 14:47   

On znów gotuje bo ja wciąż netuje


Wiek: 32
Dołączyła: 05 Lis 2012
Posty: 1868
Muszę się ogarnąć tylko ciężko mi się zmotywować. Zastanawiam się nad takim kompleksowym (dieta+ćwiczenia) podejściem do tematu. Po pierwszej ciąży szybo zgubiłam kilogramy (nawet z nawiązką) niestety zbyt szybko i przy zbyt małej ilości ruchu -brzuch wyglądał strasznie (z resztą reszta nie lepiej :zawstydzony: ).
Do tego od dawana niewiele się ruszam a nawet jak zacznę to ciężko z kontynuacją
Czy może macie doświadczenie z programami prowadzonymi równocześnie przez dietetyka i trenera w których są jeszcze jakieś warsztaty motywujące?
 
 
ssylwiaa Wysłany: 2015-03-24, 11:06   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączyła: 08 Paź 2014
Posty: 7
Skąd: Warszawa
Ja ostatnio nie mam problemów z motywacją do ćwiczeń - mam w domu matę, hantle i codziennie ćwiczę co najmniej 30 minut (w weekendy po godzinie). Brzuch i poślady z Natalią Gacką, ramiona z Mel B no i model look Chodakowskiej. Gorzej z dietą, naprawde nie mam czasu ani ochoty na robienie sobie jakichś niskokalorycznych rarytasów :) Najlepiej, jakby ktoś przygotowywał mi to za mnie :)
 
 
KatarzynaAgata Wysłany: 2015-03-25, 20:53   
Rozrywka w eterze -głupawka mnie bierze


Dołączyła: 05 Lut 2015
Posty: 75
Dopiero teraz mój przyblokowany bark daje mi motywację by zacząć się ruszać :)

Więc pomału zaczynam opracowywać plan działania z rehabilitantem :)
 
 
Tymoteusz1 Wysłany: 2015-10-19, 15:21   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 24 Wrz 2015
Posty: 6
Widzę, że teraz albo wszyscy biegają, albo ćwiczą z Chodakowską ;) A my preferujemy sporty zespołowe. Można równie dobrze trzymać formę, jednocześnie dobrze się bawiąc i spędzając z sobą czas. W tym sezonie zainwestowaliśmy ze znajomymi w siatkę uznane za reklame/carol i mieliśmy niezłą zabawę u siebie na osiedlu, ale też nad jeziorem. Polecam każdemu ten sport. Świetna zabawa połączona z rekreacją :)
Ostatnio zmieniony przez carol 2015-10-20, 12:22, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Czaszka Wysłany: 2015-10-20, 08:50   

Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączyła: 15 Paź 2015
Posty: 2
Zacznijcie od cwiczen w domu, ale lekkich nieinwazyjnych w stawy, a pozniej zaczac biegac. Na poczatek 2x w tygodniu po np. 4-5 km, pozniej sukcesywnie wydluzac. Do tego przestac jesc slodycze, pic cole, soki i slodzic herbate i kawe. To jest moj przepis na fajna sylwetke ;)
 
 
kleopatra Wysłany: 2015-11-30, 16:49   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 06 Wrz 2015
Posty: 38
a moze po prostu od spozywania wiekszej ilosci wody, od spaceru, od masazu specjalna szczotka, od lekcji plywania? kazda aktywnosc fizyczna jest odpowiednia i da rezultaty
 
 
hela Wysłany: 2015-11-30, 18:17   

Rodzina głoduje, bo ja netuje


Dołączyła: 31 Gru 2009
Posty: 1433
kleopatra, w kilku wątkach niby z marszu wspominasz o cudownej szczotce do ciała - normalnie aż się nie mogę doczekać kiedy wkleisz link do sklepu z tym gadżetem :rotfl: :masakra: :rotfl:
(a może już był, skoro masz ostrzeżenia? :cwaniak: )




My <3
 
 
PaniIlona Wysłany: 2015-12-11, 12:37   Re: Od czego zacząć?
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączyła: 08 Gru 2015
Posty: 18
adriana napisał/a:
Postanowiłam spróbować ćwiczeń, głownie w celu podkręcenia metabolizmu i schudnięcia, ale też poprawy kondycji i zdrowia. Chcę się ruszać a teraz zimą rower i rolki (które były grane w sezonie) odpadają... A zumba raz w tygodniu to nic tak naprawdę.

Widzę, że w tym dziale przewijają się różne trenerki i różne ćwiczenia dlatego chciałam zapytać Was o radę - co polecacie na sam początek? Jakie treningi żebym dała radę i się nie zniechęciła?

Kondycji nie mam może najgorszej ale do dobrej jeszcze daleko. Mięśnie i kręgosłup mam słaby. Nie jestem np. w stanie zrobić pompki, nawet takiej z kolan.

To czego szukać? Od czego zaczynać? I jak nie stracić motywacji? ;)



Na początek podłapanie na podłapanie kondycji. Łatwe zestawy ćwiczeń. Musisz jeszcze zdefiniować czy chcesz wyrzeźbić ciało, wyszczuplić czy ujędrnić je? Zależy Ci na całej sylwetce czy chcesz się skupić na konkretnych partiach? Te wszystkie elementy są bardzo ważne przy dobraniu odpowiedniego treningu. Myślę że przydałoby się coś na wzmocnienie mięśni, bo zrobienie jedne damskiej pompki to nie jest wielki wyczyn, a mówisz że masz z tym problem. Próbuj wykonać ćwiczenie, a w końcu któregoś dnia zrobisz je poprawnie bez większego wysiłku.
 
 
monia65x2 Wysłany: 2015-12-11, 18:39   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 20 Paź 2015
Posty: 13
Najlepiej przygotowywać się stopniowo. Pozyskiwanie wiedzy i wdrażanie jej w życie jest bardzo ważne. Polecam takie artykuły, jak uznane za reklame/carol, z których dowiesz się co robić i w jaki sposób.




monia65x2
Ostatnio zmieniony przez carol 2015-12-12, 12:54, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Alix Wysłany: 2015-12-11, 19:37   

Starsza Kobieta
stara schizara...


Dołączyła: 22 Sie 2008
Posty: 5113
Skąd: z antykwariatu...
Polecam zapłacić za reklamę :kwasny:




Każdy plan można zmienić, lecz wolę życie bez planu - jak tylko odkurzę mieszkanie, zdobędę mury Libanu...
 
 
Judyta47 Wysłany: 2016-01-20, 07:03   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 08 Gru 2015
Posty: 18
Czaszka napisał/a:
Zacznijcie od cwiczen w domu, ale lekkich nieinwazyjnych w stawy, a pozniej zaczac biegac. Na poczatek 2x w tygodniu po np. 4-5 km, pozniej sukcesywnie wydluzac. Do tego przestac jesc slodycze, pic cole, soki i slodzic herbate i kawe. To jest moj przepis na fajna sylwetke ;)

Coś co działa nieinwazyjnie na stawy to pływanie. O ile autorka i każdy odchudzający się i chcący uzyskać wymarzoną sylwetkę potrafi. Nawet jeśli brak takiej umiejętności to zawsze jest możliwość nauki nawet późnego wieku. Trzeba tylko przemóc strach. Z tym czasem gorzej, ale wszystko jest możliwe. To jaki styl pływania wybierzemy wpływa na to jakie partie mięśni pracują bardziej, a które pracują mniej. Wpływa to na zmęczenie i ilość spalonych kalorii. Pływanie nie tylko wyszczupla, ale też ujędrnia ciało. Stawy nie są tak obciążone jak podczas biegania dlatego polecane jest osobom w różnym wieku i o różnej masie ciała.
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group