Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Zabawkowe hity i kity - 12-24 m-ce
Autor Wiadomość
Misienka Wysłany: 2015-06-30, 05:49   

Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączyła: 08 Wrz 2008
Posty: 785
Skąd: z daleka
Szukam jakiejś zabawki dla mojej trzynastomiesięcznej Igi. Hitem jest u nas odkrywczy domek i chciałabym coś w jego stylu. Musi grać, wydawać dźwięki i mieć dużo przycisków, elementów do naciskania. Książeczki czytamy jej od małego, ale teraz jest tak wszystkiego ciekawa, że oglądanie to strata czasu :cwaniak: Myślałam o kuchni, ale czy to jeszcze trochę nie za wcześnie? Kupiłam co prawda chrześnicy na 2 urodziny, ale za nami ledwo pierwsze.
Myślałam też o jakimś zestawie typu filiżanki, garnuszki, bo to też lubi przekładać ;)




 
 
paris Wysłany: 2015-06-30, 20:34   

On znów gotuje bo ja wciąż netuje


Wiek: 36
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 1979
W chwili obecnej hitem mojego Adasia jest to radio:


Chodzi z nim po domu, puszcza sobie muzykę i tańczy :)




Książę Ciemności i Susełek

Jedna rzecz to pokazać dziecku drogę.
Drugie, trudniejsze, to odsunąć się z tej drogi i zrobić mu przejście.
R. Brault
 
 
kotetsu Wysłany: 2015-11-18, 10:42   

On znów gotuje bo ja wciąż netuje


Dołączyła: 22 Lip 2009
Posty: 1781
Skąd: Wawa
Poszukuję inspiracji dla prawie rocznej Auri, która uwielbia zwierzątka - psy, koty, konie, krowy itd.
Zastanawiałam się nad czymś wydającym odgłosy zwierząt - jakaś farma? puzzle dźwiękowe?
Podoba mi się Odkrywczy Domek, choć to już nie zwierzęta, ale wydaje mi się, że stara wersja nie gadała męskim głosem tylko wydawała odgłosy? A youtube twierdzi, że obecna gada...
Zastrzeżenie do zabawek jest takie, że mogą wydawać naturalne odgłosy, ale nie trawię zabawek gadających i grających paskudne melodyjki (że się nawet Mozart w grobie by przewrócił, jakby usłyszał nowe wersje swoich utworów :masakra: ) i wierszyki lub piosenki.
Jakieś doświadczenia?





 
 
markdottir Wysłany: 2015-11-18, 10:56   

Starsza Kobieta
Wojtek, lat 12 i pogodynka


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 8107
Skąd: z szuflady
Musi być grające?
http://edukatorek.pl/55-ukladanki-z-uchwytami
Jak grajace to moze takie:
http://edukatorek.pl/puzz...a-and-doug.html
ale zastrzegam, ze ich nie słyszałam, więc nie wiem co to za dźwięki.





Madame rośnie i Mademoiselle też
1% dla Patryka
 
 
madzik Wysłany: 2015-11-18, 11:20   

Starsza Kobieta


Wiek: 38
Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 4014
kotetsu, a traktorek z Kiddielandu

Ja już nie pamiętam czy grał, ale odgłosy wydawał ;)

Ewentualnie Duplo ze zwierzątkami, ZOO czy mini farma... Gdzieś widziałam jakąś nowość z kaczuszkami :love:




Tomek Alek
 
 
mpk Wysłany: 2015-11-18, 11:34   

Poważnie uzależniona


Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 3106
kotetsu, a nie lepiej figurki Schleich??

My mamy traktor z Kiddielandu, ale to zabawka ;) odgłosy i muzyczka nie są złe.

Mieliśmy też fajną książeczkę z odgłosami zwierząt, naturalne rysunki i dźwięki. Może takiej poszukaj. Ja niestety nie pamiętam skąd była nasza książka.




Pietruszka i Pietruszek

Podzieciowe gadżety
 
 
madzia106 Wysłany: 2015-11-18, 12:37   

Forumowy wyjadacz


Dołączyła: 25 Paź 2008
Posty: 2338
Skąd: Wieliczka
kotetsu jeśli chodzi o zabawkę, to młodszy dostał na urodziny taką Arkę. Fajna, dzwięki nie są jakieś b. nachalne.




My

 
 
markdottir Wysłany: 2015-11-18, 12:52   

Starsza Kobieta
Wojtek, lat 12 i pogodynka


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 8107
Skąd: z szuflady
O tak. Ta arka ma miłe dźwięki.





Madame rośnie i Mademoiselle też
1% dla Patryka
 
 
xmonixxx Wysłany: 2015-11-18, 13:07   

On znów gotuje bo ja wciąż netuje


Dołączyła: 10 Wrz 2008
Posty: 2112
markdottir napisał/a:
O tak. Ta arka ma miłe dźwięki.
a moim zdaniem jest dosyć głośna

a co do puzzli dźwiękowych to nigdy nie zapomnę jak się wkurzałam :) udało mi się np ułożyć Młodego do snu, ale jak tylko robiło się ciemno w pokoju to wszystkie krowy i psy zaczynały wydawać odgłosy :D jak puzel nie był na swoim miejscu to często tak się działo :)

a Kiddieland Odkrywcze Pudełko ?

przy okazji przypomniało mi się jaki jeździk kupił mój maż swojemu chrześniakowi.. :masakra: odgrywał tą piosenkę https://www.youtube.com/watch?v=llyiQ4I-mcQ
jak się okazało po włożeniu baterii




 
 
alarm Wysłany: 2015-11-18, 14:43   

Net włączony- gar z zupą spalony


Wiek: 42
Dołączyła: 08 Lip 2010
Posty: 1097
Skąd: Elblag
Zawsze oglądam prezentacje grających zabawek na youtubie - w zeszłym roku uchroniło mnie to przed kupieniem Matyldzie psa, który wyszczekiwał piosenkę The Beatles "I wanna hold your hand".
Niewiarygodnie fatalne. :masakra:

Link dla osób lubiących wyzwania ;)
https://www.youtube.com/watch?v=QozDROScaew




Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
 
 
iga Wysłany: 2015-11-18, 15:26   

Forumowy wyjadacz


Dołączyła: 01 Wrz 2008
Posty: 2460
Skąd: z granicy
markdottir napisał/a:
Jak grajace to moze takie:
http://edukatorek.pl/puzz...a-and-doug.html
ale zastrzegam, ze ich nie słyszałam, więc nie wiem co to za dźwięki.
akurat tej układanki nie znam, ale z tej firmy są fajne zabawki

A może kostki dźwiękowe?




Pietruszek doczekał się brata
 
 
kotetsu Wysłany: 2015-11-20, 14:24   

On znów gotuje bo ja wciąż netuje


Dołączyła: 22 Lip 2009
Posty: 1781
Skąd: Wawa
Dzięki za inspiracje. Grające być nie musi, ale moją córkę radują a ja chcę zachować zdrowie psychiczne przy fyfnastym odpaleniu zabawki. Choć zwierzątka radują ją bardziej, jak widzi gdziekolwiek - łącznie z psią/kocią karmą w Rossmanie - jakiekolwiek zwierzątko to jest pisk i szał :zdziwko:

alarm napisał/a:
Zawsze oglądam prezentacje grających zabawek na youtubie - w zeszłym roku uchroniło mnie to przed kupieniem Matyldzie psa, który wyszczekiwał piosenkę The Beatles "I wanna hold your hand".

Niewiarygodnie fatalne.

Link dla osób lubiących wyzwania

https://www.youtube.com/watch?v=QozDROScaew

Jesssu, a to się da odzobaczyć? :masakra: :rotfl: Mnie właśnie ten Odkrywczy Domek zaskoczył, bo byłam pewna, że nie gada, a na youtubie gada.

xmonixxx napisał/a:
a co do puzzli dźwiękowych to nigdy nie zapomnę jak się wkurzałam udało mi się np ułożyć Młodego do snu, ale jak tylko robiło się ciemno w pokoju to wszystkie krowy i psy zaczynały wydawać odgłosy jak puzel nie był na swoim miejscu to często tak się działo

Omg :masakra: ja nie zapomnę jak teść brata mało nie dostał zawału jak dostał klucze w wakacje z zadaniem podlewania kwiatków i Szczeniaczek Uczniaczek mu powiedział znienacka - Widzę Cię :rotfl:
mpk napisał/a:
kotetsu, a nie lepiej figurki Schleich??

Świetny pomysł! A to nie za wcześnie jeszcze? Ale jeśli byłby hit to by mi oszczędziło pomysłów na prezenty na najbliższe kilka lat :rotfl: zawsze by coś można do kolekcji dokupić.
Dobrze, że mi o Melissa&Doug przypomniałyście, bywają te puzzle dźwiękowe w TkMaxxie i z tego co pamiętam mają znośne dźwięki.





 
 
czarnonaczarnym Wysłany: 2015-11-20, 14:30   

Forumowy wyjadacz


Dołączył: 16 Lis 2009
Posty: 2303
kotetsu napisał/a:
Omg :masakra: ja nie zapomnę jak teść brata mało nie dostał zawału jak dostał klucze w wakacje z zadaniem podlewania kwiatków i Szczeniaczek Uczniaczek mu powiedział znienacka - Widzę Cię

:rotfl: :rotfl:




K Z L M
 
 
 
malenka Wysłany: 2015-11-20, 19:29   

Poważnie uzależniona


Wiek: 34
Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 2814
czarnonaczarnym napisał/a:
kotetsu napisał/a:
Omg :masakra: ja nie zapomnę jak teść brata mało nie dostał zawału jak dostał klucze w wakacje z zadaniem podlewania kwiatków i Szczeniaczek Uczniaczek mu powiedział znienacka - Widzę Cię

:rotfl: :rotfl:


Nam też się odezwał w powiedzmy ekhm ekhm nieco intymnej sytuacji :masakra:




Antonio & []Hania[/url] & []Franio[/url]
 
 
lizka Wysłany: 2015-11-20, 20:28   
On znów gotuje bo ja wciąż netuje


Dołączyła: 11 Paź 2008
Posty: 1980
malenka napisał/a:
czarnonaczarnym napisał/a:
kotetsu napisał/a:
Omg :masakra: ja nie zapomnę jak teść brata mało nie dostał zawału jak dostał klucze w wakacje z zadaniem podlewania kwiatków i Szczeniaczek Uczniaczek mu powiedział znienacka - Widzę Cię

:rotfl: :rotfl:


Nam też się odezwał w powiedzmy ekhm ekhm nieco intymnej sytuacji :masakra:


Hehe ja kupilam chyba w ok roczku kucyka, taka spora maskotke Lamaze.. kucyk rzal jak sie nim potrząsało... hmm kucyk zostal w bagazniku a maz pojechal mi wymienic opony - o maly wlos zawalu nie dostal szukajac co w aucie wydaje taki gluchy i dziwny odglos :rotfl: zapomnialam go uprzedzic :hyhy:




lizka, Maciuś (02-02-2005r) i Michałek (30.08.2013)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group