Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
MAM POWAZNY PROBLEM !! MOJE DZIECKO STRACILO KOLEZANKE!!
Autor Wiadomość
amadra Wysłany: 2014-10-30, 10:03   MAM POWAZNY PROBLEM !! MOJE DZIECKO STRACILO KOLEZANKE!!
Pampersa mi dali i nowym nazwali
dziecko


Jak do nas trafilas?: internet
Dołączyła: 30 Paź 2014
Posty: 9
Skąd: dania
Witam!! mAM POWAZNY PROBLEM I POTRZEBUJE wASZEJ POMOCY!!! A wiec od poczatku...Mam 5 letnia corke ktora chodzi do przedszkola.Tam swietnie rozumie sie z dziecmi i jast zadowolona,chociaz czasami tez sa male sprzeczki,ale nic poza tym.Od trzech lat ma tz kolezanke z ktora spotyka sie w weekendy w domku u niej albo u nas.mama tej malej jest-byla? TEZ moja dobra znajoma-rozumialysmy sie.Ale po ostatniej wizycie naszej u nich,gdzie byly tez osoby trzecie,kuzynki tej malej,12 i 15 lat,nie jest juz jak dawniej.Problem w tym ze moja corcia nie nalezy do latwych osobek,nie mozna jej czegos nazucic,kazac jezeli tego nie chce.Ta 12 letnia kuzynka jednak kazala tym dzieciom pisac,nie ruszac sie z miejsca i nagabywala moje dziecko-nie tamto.moja corka nie pisze jeszcze,nie lubi tego-tamta lubi zabawe w szkole itp.ale gdyby nie ta kuzynka tez pewnie by sie bawila w cos innego.Moja mala wpadla w szal,nakrzyczala ta kuzynke ze jej nienawidzi,ze chce sie inaczej bawic itp.,bronila sie jak mogla.podczas gdy ja pilam kawe z babkami.....Od tej wizyty minelo troche czasu ale teraz juz wiem ze ta znajoma i dziecko-ktore wczesniej uwielbialo moja corcie nie chca sie wiecej spotykac z nami.... Pewnie to przez tamto zachowanie mojej malej,mysle.Bo jej facet tez bym obok przy kompie i slyszall jak moja corka dawala popalic tamtej 12 letniej smarkuli.Moj problem.-jak wytlumaczyc mojemu dziecku ze nie beda sie juz wiecej spotykac???? BAWIC NA PLACU ZABAW;CHODZIC NA SPACERY???? ta znajoma mi nic nie powiedziala ze nie chce,ale ja to wiem,bo ona ma kumpele,nie ma potzeby sie ze mna spotykac kiedy dzieci sie nie rozumieja.Ja mialalm tylko ja...Przeciez bede ja widywac na ulicy,wszedzie... Prosze ,jak mam reagowac wiedzac ze ona nas wykluczyla i jej dziecko nie moze bawic sie z moim,bo mialo zly dzien i wkurzylo sie.O laske nie bede ja prosic i da niej dzwonic bo to nic nie da.DZIEKI Z GORY!!!!
 
 
agnetta Wysłany: 2014-10-30, 19:32   

Starsza Kobieta


Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 6238
Skąd: Sielskie Mazowsze ;)
Problem jest w tym, że Ty straciłaś koleżankę czy córka?




G & J & B
 
 
turkus Wysłany: 2014-10-31, 05:31   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie
Turkus


Dołączyła: 09 Wrz 2008
Posty: 441
Jak przeczytałam tytuł posta, to pomyślałam, że koleżanka twojej córki umarła :masakra:




 
 
Oleta Wysłany: 2014-10-31, 08:02   

Forumowy wyjadacz


Jak do nas trafilas?: z forum na G!
Dołączyła: 01 Wrz 2008
Posty: 2666
Skąd: Sopot
turkus napisał/a:
Jak przeczytałam tytuł posta, to pomyślałam, że koleżanka twojej córki umarła :masakra:

Dokładnie tak samo to odebrałam - szczególnie z tymi wielkimi literami i wykrzyknikami. :masakra:
Sytuacje typu "z kimś się kolegowałam, ale kontakty się rozluźniły, albo się pokłóciłyśmy, albo wynikło jakieś nieporozumienie, albo ona woli już inną koleżankę itp." Twoje dziecko będzie jeszcze przechodzić wiele, wiele razy w życiu. To normalna kolej rzeczy.




Ludzie, którzy traktują samych siebie zbyt poważnie, mają smutne życie!
 
 
amadra Wysłany: 2014-10-31, 12:34   
Pampersa mi dali i nowym nazwali
dziecko


Jak do nas trafilas?: internet
Dołączyła: 30 Paź 2014
Posty: 9
Skąd: dania
Szkoda ze nie otrzymalam rady na moje pytanie....ale dla malego dziecka jest to naprawde klopot ...no coz sama pomysle jak to zalatwic
 
 
turkus Wysłany: 2014-11-01, 05:42   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie
Turkus


Dołączyła: 09 Wrz 2008
Posty: 441
Jeżeli myślisz, że natychmiast po opublikowaniu Twojego posta cała społeczność Babińca rzuci się do Ciebie z dobrymi, a co najważniejsze skutecznymi radami, to się mylisz.

Może dziewczyny wolą inne tematy, niż pomaganie rozwydrzonej dziewusze, który będąc w gościach zrobiła awanturę na cztery fajerki i jej niewydolnej wychowawczo matce.

A teraz gorzka prawda: To Ty jesteś od tego, żeby nauczyć córkę, jak należy się zachowywać w gościach, że nie wolno krzyczeć na innych, rzucać się na nich z pięściami, pluć, drapać ani kopać.

Słyszałaś o programach w telewizji o wychowywaniu dzieci? Ja znam dwa, polski i angielski. Ale na pewno jest więcej. Może dasz radę obejrzeć kilka odcinków, przemyślisz sprawę i zaczniesz wreszcie własne dziecko wychowywać, a przestaniesz strzelać fochami na Babińcu.

A znajoma? no cóż, możesz pójść (na razie sama) do niej, przeprosić ją, jej partnera, córkę i kuzynki za skandaliczne zachowanie swojego dziecka i obiecać, że nigdy więcej się to nie powtórzy. Jeżeli przyjmą przeprosiny, to umówisz się na zabawę dzieci na placu zabaw lub innym neutralnym gruncie. Nie muszę pisać, co masz zrobić, jeżeli Twoja córka nie zmieni swojego zachowania, prawda?

Jeżeli nie, to nie pozostaje Ci nic innego, jak znaleźć inną koleżankę dla córki (i dla siebie).




 
 
MarMaja Wysłany: 2014-11-01, 09:46   

Starsza Kobieta


Dołączył: 01 Wrz 2008
Posty: 3796
Turkus pojechałas po bandzie. :szok:
Nie wiem czy autorka wątku da radę wygrzebac się z ....błota, którym ją obrzucilas :kwasny: , aby skorzystac z udzielonej przez Ciebie rady.


Swoją droga to ją też pomyślałam, że ta koleżanka umarła.... Można podjąć próbę wyjaśnienia sytuacji, ale gdy trafi się na ścianę, to najlepiej zostawic taka znajomość, poszukać nowej i żyć dalej.




KOMU KSIĄŻKĘ? KOMU? :D Fruziaki :love:
Przyszłość należy do tych, którzy wierzą w marzenia! :cwaniak:
 
 
amadra Wysłany: 2014-11-03, 10:31   
Pampersa mi dali i nowym nazwali
dziecko


Jak do nas trafilas?: internet
Dołączyła: 30 Paź 2014
Posty: 9
Skąd: dania
Cytat:
Nie obrazaj mojego dziecka bo sobie tego nie zycze,a rad takich osobek jak ty napewno nie bede brala pod uwage-nie masz pewnie dzieci wiec wogole nie zabieraj glosu!! Podrap za uchem lepiej swojego kota-wyglada nieszczesliwie ale sie nie dziwie...
 
 
Kary Wysłany: 2014-11-03, 10:32   

Starsza Kobieta


Dołączył: 02 Wrz 2008
Posty: 7429
Skąd: z lasu
amadra napisał/a:
nie masz pewnie dzieci wiec wogole nie zabieraj glosu!!


:lizak:

I won, no! :cwaniak:




Łobuz Maksymalny
Miko
 
 
alarm Wysłany: 2014-11-03, 11:26   

Net włączony- gar z zupą spalony


Wiek: 42
Dołączyła: 08 Lip 2010
Posty: 1097
Skąd: Elblag
No i ciekawe, po kim córka odziedziczyła charakterek... ;)




Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end.
 
 
amadra Wysłany: 2014-11-03, 11:38   
Pampersa mi dali i nowym nazwali
dziecko


Jak do nas trafilas?: internet
Dołączyła: 30 Paź 2014
Posty: 9
Skąd: dania
amadra, Mialam na mysli Turkus-poglaskaj kotka po glowce!!
 
 
turkus Wysłany: 2014-11-03, 16:14   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie
Turkus


Dołączyła: 09 Wrz 2008
Posty: 441
Po trzech dniach tylko dwa wpisy komentujące mojego posta??
(oczywiście poza Amadrą, której dumę uraziłam i Alarm, która nie komentowała mnie)
No to wyjścia są dwa: albo Szanowne Forumowiczki nie mają czasu na wpisy,
zajęte przyjmowaniem gości lub wręcz przeciwnie, albo .......... :hyhy: No cóż, z tym wpisem wstrzymam się kilka dni.

A co do tego, że nie powinnam zabierać głosu, bo nie mam dzieci.

Czy wszystkie wychowawczynie i nauczycielki, które w swoim życiu spotkałaś,
zarówno teraz, jak i wtedy, kiedy sama byłaś dzieckiem, mają swoje dzieci?

Jak nie, to pewnie teraz weźmiesz sobie za punkt honoru
zmobbingowanie ich przełożonych do wyrzucenia ich z pracy?

A kot jest głaskany, miziany i drapany za uchem i wszędzie tam, gdzie ma ochotę kilka razy dziennie. Na zdjęciu nie jest nieszczęśliwy, tylko znudzony i śpiący.
 
 
Patka Wysłany: 2014-11-03, 19:21   

Starsza Kobieta


Jak do nas trafilas?: G.
Wiek: 33
Dołączyła: 02 Wrz 2008
Posty: 3942
:zdziwko:









Czemu myślę o rzeżusze? czy wciąż o niej myśleć muszę? :)
 
 
 
irish Wysłany: 2014-11-03, 20:34   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Jak do nas trafilas?: za gimblówkami ;-)
Dołączył: 08 Wrz 2008
Posty: 517
Skąd: Wrocław
Patka napisał/a:
:zdziwko:


Ej, Patka, no co :cool2:
Fajne to przecież jest :hyhy:




Trafiony. Zatopiony.
 
 
amadra Wysłany: 2014-11-04, 13:04   
Pampersa mi dali i nowym nazwali
dziecko


Jak do nas trafilas?: internet
Dołączyła: 30 Paź 2014
Posty: 9
Skąd: dania
Hej! jUZ SIE NAD tym wszystkim nie zastanawiam,kumpela odezwala sie jakby nigdy nic-widocznie za bardzo sie tym przejelam.Jeszcze sie ze mna zgodzila ze ta nastolatka potrafi byc trujaca! a MAMY NA TYM BLOGU-NO COZ NIE PISALY BO PEWNIE DZIECI W POLSCE SA ULOZONE DO WY:::ANIA! a ich mamy zajmuja sie tylko pieczeniem ciasteczek! GRATULACJE DLA BEZPROBLEMOWYCH POLSKICH DZIECI! TURKUS-ty moze tez zajmij sie lepiej przyjmowaniem gosci a nie podawaniem sie za nauczycielke na babincu! JEZELI NIE WIESZ TO KOBIETA BEZDZIETNA MOZE WSZYSTKIEGO SIE WYUCZYC OPROCZ MILOSCI !! po lekcjach bierze teczke i do widzenia!! WRACAM NA MOJ STARY NIEMIECKI BLOG-TU BYLAM TYLKO na chwile,zeby sprawdzic co tam babki w polsce w glowach maja! WRACAM DO MAM bachorow JAK napisala TURKUS! A WIEC AUF NIE WIEDER SEHEN!!
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group