Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Hity kosmetyczne - cz.3
Autor Wiadomość
Nandini Wysłany: 2017-03-12, 22:01   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Dołączyła: 21 Sty 2009
Posty: 596
Skąd: w-wa
A blondu tam pewnie nie ma?
 
 
Zmora Wysłany: 2017-03-13, 06:28   

Starsza Kobieta


Dołączyła: 11 Wrz 2008
Posty: 5297
Nandini napisał/a:
A blondu tam pewnie nie ma?

Jest http://www.rozowyswiatmar...dswiezenie.html

Teraz w rossmanie syoss jest za 14,99 (z 19,99)
 
 
esoes Wysłany: 2017-03-13, 07:13   
Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 737
Szczerze mowiac trudno mi uwierzyc w jasny blond. Przeciez to nie rozjasnia, tylko nadaje delikatny kolor.
Jak ktos sprobuje, to dajcie znac :)
 
 
Atir Wysłany: 2017-03-13, 09:32   

Starsza Kobieta


Dołączyła: 14 Wrz 2008
Posty: 4032
esoes napisał/a:
Loreal tez w piance ? Jsk sie go stosuje?

dopiero zauważyłam pytanie.

Loreal w sprayu jak lakier.
Psikasz z góry i już.

Syoss w piance? to trzeba wcierać?? Jak tak to nieee...
Bo ja gotowa w makijażu, ułożę włosy, osłonię twarz ręką i psyk i już.
Choć aktualnie jestem ruda i nie psikam :hyhy:




nowe OBNIŻKI.
obniżka u Weroniki

.
 
 
madzia106 Wysłany: 2017-03-13, 10:16   

Forumowy wyjadacz


Dołączyła: 25 Paź 2008
Posty: 2337
Skąd: Wieliczka
madzia106 napisał/a:
Polećcie jakaś bazę pod cienie dla ekstremalnie tłustej powieki? Nawet z bazą (miałam Artdeco, Avon i Gran) cienie roluja się po 1h. :kwasny:


Nikt? Nic??

Macie jakieś doświadczenie z bazami Inglot, Zoeva albo Urban Decay? Dla tłustych powiek były by ok?




My

 
 
Nandini Wysłany: 2017-03-13, 10:51   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Dołączyła: 21 Sty 2009
Posty: 596
Skąd: w-wa
madzia106, a próbowałaś może z MACa?
 
 
zulam Wysłany: 2017-03-13, 11:34   

Starsza Kobieta


Dołączyła: 05 Wrz 2008
Posty: 3633
Mi Inglot, Artdeco i Mac nie pasował. Mam teraz Eris i jest ok (kupiłam w promocji Rossmanna za połowę ceny). Ta
http://wizaz.pl/kosmetyki...pod-cienie.html




 
 
esoes Wysłany: 2017-03-13, 15:07   
Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 737
Atir napisał/a:
esoes napisał/a:
Loreal tez w piance ? Jsk sie go stosuje?

dopiero zauważyłam pytanie.

Loreal w sprayu jak lakier.
Psikasz z góry i już.

Syoss w piance? to trzeba wcierać?? Jak tak to nieee...
Bo ja gotowa w makijażu, ułożę włosy, osłonię twarz ręką i psyk i już.
Choć aktualnie jestem ruda i nie psikam :hyhy:

Nie, to jest zupelnie inna bsjka.
Naklada sie po myciu na wilgotne jeszcze wlosy i po 3 minutach splukuje, takze nie brudzi czapki i poduszki ;) . Rąk podczas aplikacji tez nie. Jednolity kolor uzyskuje sie po 2-3aplikacjach.
 
 
meggien Wysłany: 2017-03-14, 21:19   

Temat po temacie, a bałagan w chacie


Dołączył: 09 Wrz 2008
Posty: 362
madzia106 napisał/a:
madzia106 napisał/a:
Polećcie jakaś bazę pod cienie dla ekstremalnie tłustej powieki? Nawet z bazą (miałam Artdeco, Avon i Gran) cienie roluja się po 1h. :kwasny:


Nikt? Nic??

Macie jakieś doświadczenie z bazami Inglot, Zoeva albo Urban Decay? Dla tłustych powiek były by ok?


Przetestowałam wiele baz i dla mnie najlepszy jest Smashbox, nawet słabe cienie dzięki niej wyglądają idealnie przez wiele godzin.
 
 
tamira Wysłany: 2017-03-24, 07:28   

Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 41
DO tłutych powiek polecam X. Jest niedroga ale pomimo wszystko się na niej dobrze trzyma ( mam tłustą cere i w zasadzie to jest to dla mnie najlepsza baza, lepszej jak do tej pory nie miałam).
NO i w ostatnim czasie moim najlepszym hitem kosmetycznym okazało się serum do twarzy Y. Mam tłustą twarz i od dawna szukałam czegoś co działałoby przeciwzmarszczkowo i jednocześnie nie zapychałoby ale nawilżało i to serum okazało się strzałem w dziesiątkę.Nie jest może takie tanie ale nie żaluję, że kupiłam bo jeszcze tak dobrego kosmetyku do twarzy nie miałam.

Edytowałam treści niezgodne z regulaminem. Markdottir, moderatorka forum.




Człowiek nie może żyć, nie wiedząc, po co żyje.
Ostatnio zmieniony przez markdottir 2017-07-17, 20:06, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Marta1989 Wysłany: 2017-05-05, 11:39   
Pampersa mi dali i nowym nazwali


Wiek: 28
Dołączyła: 17 Cze 2016
Posty: 18
Moim hitem jest korekktor z X,cien do powiek z Y,cień do brwi X.

Edytowałam treści niezgodne z regulaminem. Markdottir, moderatorka forum.
Ostatnio zmieniony przez markdottir 2017-07-17, 20:04, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Malwina84 Wysłany: 2017-06-26, 21:48   

Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 17 Lut 2016
Posty: 28
Cienie i eyliner X, fluid Y, tusz do rzęs Z (mam próbkę, chyba będę zbierac na cały ;) )

Edytowałam treści niezgodne z regulaminem. Markdottir, moderatorka forum.
Ostatnio zmieniony przez markdottir 2017-07-17, 20:03, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
baily Wysłany: 2017-06-29, 08:25   
Pampersa mi dali i nowym nazwali
superbabka


Dołączyła: 27 Sty 2015
Posty: 18
Polecicie jakieś dobre serum do biustu? Ale nie jakieś tanie typu X czy Y bo te juz przetestowałam i niestety działanie jest lekko powiedziawszy średnie :) Szukam czegoś naprawde ujędrniajacego. Powiedzmy, że mogę się szarpnąć na 100 zł.

Edytowałam treści niezgodne z regulaminem. Markdottir, moderatorka forum.




Jutro będzie futro :) ;p
Ostatnio zmieniony przez markdottir 2017-07-17, 20:02, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
esoes Wysłany: 2017-06-29, 08:43   
Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 737
Rozczaruje Cie. Biust sie nie ujedrni od serum
Jakiekolwiek by nie było to placebo ...
 
 
tamira Wysłany: 2017-07-04, 09:41   

Pampersa mi dali i nowym nazwali


Dołączył: 17 Lis 2012
Posty: 41
Trochę ujędrnić się da.... No nie przesadzajmy. Wiadomoże takie serum nie podniesie biustu w kosmos ale jednak da się odrobine zwiększyć jędrność.
Moje dwa ulubione: [...] oba serum nie są tanie ale w działąniu naprawdę ok. Tyle,ze droższe niż 100 zł
Edytowałam treści niezgodne z regulaminem. Markdottir, moderatorka forum.




Człowiek nie może żyć, nie wiedząc, po co żyje.
Ostatnio zmieniony przez markdottir 2017-07-17, 19:59, w całości zmieniany 1 raz  
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group