Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
Ogolnie o kotach
Autor Wiadomość
esoes Wysłany: 2017-09-04, 11:28   Ogolnie o kotach
Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 736
Zeby tak ogolnie pogadac o kotach, pozalic sie np. Nie znalazlam wątku stosownego. Pozwolilam sobie zalozyc więc.

Nalał mi u mlodego w pokoju. Zabiję gada i sprzedam skórkę.
Czy zdarzają się Waszym kotom takie incydenty, czy ja mam wyjatkowe szczescie? To moj drugi kot lejący gdzie sie da. Ten szczesliwie raz na kilka tygodni, wiec dramatu nie ma, ale mnie wkurza. Wczoraj się na niego obrazilam, dzis on na mnie.
 
 
Nandini Wysłany: 2017-09-04, 12:58   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie


Dołączyła: 21 Sty 2009
Posty: 595
Skąd: w-wa
A robilas mu jakies badania? Nerki etc?
 
 
esoes Wysłany: 2017-09-04, 13:00   
Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 736
Zdrowy jest.
Zwirki kuwetki tez ok.
Ot raz na jakis czas ma odpał.
W zeszlym roku na drewniane krzeslo. Jak zlozylam krzeslo wrocil do kuwety.
 
 
turkus Wysłany: 2017-09-04, 17:48   

Wałeczki na głowie, a ja netuje sobie
Turkus


Dołączyła: 09 Wrz 2008
Posty: 441
Ty masz umowę kupna mieszkania (albo faktury za materiały budowlane i robociznę od fachowców), a kocury znaczą teren :hyhy:




 
 
lara Wysłany: 2017-09-04, 20:21   

Forumowy wyjadacz


Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 2605
U mnie tylko qpa w kącie jak nie posprzątam na czas kuwety :masakra:
No i bezoary znajduję w różnych dziwnych miejscach, wrócone że tak powiem...
Generalnie dzień zaczynam od sprzątania - wyniesionego żwiru, kęp kłaków i inncxh niespodzianek. Czasami mam dość, bo to syzyfowa praca.




 
 
esoes Wysłany: 2017-09-05, 04:21   
Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 736
Dlatego kuwety u nas 3 ;) .
Mam wrazenie se mi kot zdziczal po naszych ponadc3 tygodniowych wakacjach. Moze to jego reakcja...
Kotka nigdy pieszczochem nie byla wiec zmian nie widac.
 
 
lara Wysłany: 2017-09-05, 08:13   

Forumowy wyjadacz


Dołączył: 03 Wrz 2008
Posty: 2605
Nawet dwóch kuwet nie miałabym gdzie postawić. Zresztą przy jednej ciężko dziecko upilnować, żeby żwiru nie wyjadalo ;-)




 
 
esoes Wysłany: 2017-09-05, 11:17   
Net włączony- gar z zupą spalony


Dołączył: 02 Maj 2015
Posty: 736
lara napisał/a:
Nawet dwóch kuwet nie miałabym gdzie postawić. Zresztą przy jednej ciężko dziecko upilnować, żeby żwiru nie wyjadalo ;-)


:rotfl: cudne

Nasze mają w piwnicy a znaczy na pietrze. Na parterze nigdy. No pojade mu podiew zrobic jak tylko złapię, ale patrza na mnie juz jak na glupka w tym laboratorium. Z dziecmi tak czesto nie latalam. I wynik zawsze ujemny :)
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Dodaj temat do Ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



forumla.pl - fora internetowe
Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group