Babiniec Cafe Strona Główna

Poprzedni temat «» Następny temat
rower treningowy
Autor Wiadomość
victoria   Wysłany: 2009-05-25, 15:37   rower treningowy

Pampersa mi dali i nowym nazwali

Kupiłam sobie rower trenningowy. Chciałam ćwiczyć, żeby zrzucić parę kilogramów, ale ostatnio słyszałam opinie, że dzięki takim ćwiczeniom raczej nie da się schudnąć, a jedynie wzmocnić organizm. Napiszcie ile w tym prawdy. Może znacie też jakieś dobre ćwiczenia/metody jazdy na takim rowerze, które przynoszą najlepsze efekty. :cool2:

Urtica Wysłany: 2009-05-25, 18:02   

Rodzina głoduje, bo ja netuje

victoria napisał/a:
dzięki takim ćwiczeniom raczej nie da się schudnąć, a jedynie wzmocnić organizm.

póki co nie chudnę, tylko wyrabiam sobie łydki ;) ale ja mam stary sprzęt, jeździ się na nim okropnie ciężko może to dlatego ;)

graziab Wysłany: 2009-05-26, 10:38   

Ja jeżdżę regularnie od 1,5 roku, 3 razy w tygodniu po 50-55 minut. Waga wciąż w miejscu, ale nie ograniczam się jedzeniowo. Jeżdżę raczej żeby nie przytyć i wyrobić kondycję. Od kilku tygodni jeżdżę na programie "fat burning" ale też nic...waga wciąż w miejscu. I co najciekawsze moja waga wskazuje wciąż tę samą procentową zawartość mięśni...dziwne...

#bibi#
[Usunięty]
Wysłany: 2009-10-28, 01:43   

Bo najważniejsze to mniej jeść ;) Ale rowerek też trochę pomaga. Od mniej więcej pół roku sprawdzam jak działa takie cudo [tu była reklama] - jeszcze trochę treningu to może uda się wyjść na prawdziwy rower z sąsiadem ale po wadze efekty naprawdę widoczne, że nie powiem o kondycji której dotad nigdy nie miałam

Reklama na forum jest płatna, proszę zapoznać się z Regulaminem.
Pozdrawiam,
Alma_
Ostatnio zmieniony przez Alma_ 2009-10-28, 08:59, w całości zmieniany 1 raz  

#bibi#
[Usunięty]
Wysłany: 2009-10-29, 01:21   

rower Carbon Bike H8705 żeby nie było że reklama to w formie obrazka :

mroowa Wysłany: 2009-10-30, 13:12   

Temat po temacie, a bałagan w chacie